Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:22:36 GMT

آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۶۸۳

آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار می‌شود

آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۳۰ و ۳۱ خرداد در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی برگزار می‌شود. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) و دکتری پژوهشی در 64 رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، 2رشته دندانپزشکی و 13 رشته داروسازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98، از 27 تا 29 خرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال 98 به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر که قرار بود روزهای 12 و 13 اردیبهشت برگزار شود، به 30 و 31 خرداد ماه سال جاری موکول شد.

بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمام رشته‌هایی که روز 12 اردیبهشت 98 برگزار می‌شد، به روز پنجشنبه 30 خرداد 98 و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز 13 اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه 31 خرداد 98 منتقل شد.

گفتنی است، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 99-98 در مناطق 10 گانه آزمایشی در شهرهای تهران(2 حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌شود.

علت اصرار برای افزایش مجدد تعرفه‌های پزشکی چیست؟رییس جامعه جراحان: افزایش چندصد‌ درصدی تعرفه‌های پزشکی غلط بود

انتهای پیام/

R1529/P/S2,24,1313/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کنکور وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنکور وزارت بهداشت کنکور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان ۳۰ درصد افزایش یافت

حسن سلمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۴ اردیبهشت ماه نوزدهم دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ثبت نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در خراسان جنوبی رشد ۳۰ درصدی داشته است که این مهم به جهت تبلیغات متعددی که داشتیم صورت گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع در خراسان جنوبی ۳۹۸ نفر برای آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ثبت نام کردند در حالی که در سال گذشته تعداد ۳۰۴ نفر شرکت کننده داشتیم.

سلمانی ادامه داد: از ۳۹۸ نفر شرکت کننده ۲۴۴ زن، ۱۵۴ مرد هستند و ما آزمون را در پنج حوزه آزمونی بیرجند، قاین، درمیان، طبس و فردوس برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: تعداد ثبت نام کنندگان در حوزه آزمونی بیرجند ۱۸۷ نفر، در حوزه آزمونی قائنات ۹۵ نفر، در حوزه آزمونی درمیان ۵۹ نفر، طبس ۳۱ و فردوس ۲۶ نفر است.

سلمانی یادآور شد: این آزمون به جهت توانمندی و ارتقای تخصصی حافظان برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی و برخورداری از مزایای آن در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم هر ساله برگزار می‌شود و مدارک اعطایی معادل دیپلم تا دکتری خواهد بود.

وی گفت: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در راستای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از ۱۸ سال قبل هر ساله برگزار می‌شود.

کد خبر 6056994

دیگر خبرها

  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • ثبت نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان ۳۰ درصد افزایش یافت
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳
  • جزییات ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان برکنار شده، اما مراسم معارفه سرپرست جدید برگزار نشد!
  • آزمون ورودی مدارس سمپاد، انتهای خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود