Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@05:19:41 GMT

آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۶۸۳

آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار می‌شود

آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۳۰ و ۳۱ خرداد در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی برگزار می‌شود. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) و دکتری پژوهشی در 64 رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، 2رشته دندانپزشکی و 13 رشته داروسازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98، از 27 تا 29 خرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال 98 به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر که قرار بود روزهای 12 و 13 اردیبهشت برگزار شود، به 30 و 31 خرداد ماه سال جاری موکول شد.

بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمام رشته‌هایی که روز 12 اردیبهشت 98 برگزار می‌شد، به روز پنجشنبه 30 خرداد 98 و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز 13 اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه 31 خرداد 98 منتقل شد.

گفتنی است، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 99-98 در مناطق 10 گانه آزمایشی در شهرهای تهران(2 حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌شود.

علت اصرار برای افزایش مجدد تعرفه‌های پزشکی چیست؟رییس جامعه جراحان: افزایش چندصد‌ درصدی تعرفه‌های پزشکی غلط بود

انتهای پیام/

R1529/P/S2,24,1313/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کنکور وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنکور وزارت بهداشت کنکور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گفت: ثبت نام چهل و سومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر از ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا هجدهم اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی با اشاره به تاریخ برگزاری چهل و سومین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ گفت: آزمون‌های عملی از تاریخ ۱۶ خرداد ماه تا ۲۳ خرداد ماه و آزمون‌های نظری به صورت حضوری –آنلاین از تاریخ ۲۲ خرداد ماه تا ۲۵ خرداد ماه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون شامل رشته‌های هنری شاخه کار و دانش و استاندارد‌های مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر در رشته‌های هنر‌های تجسمی، نمایشی، موسیقی، چاپ، هنر‌های سنتی و... است که بر اساس تفاهم نامه منعقده با وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند لیست استاندارد‌ها و رشته‌های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده ملاحظه کنند.

اسماعیلی تأکید کرد: ثبت نام آزمون ادواری به صورت الکترونیکی از طریق سامانه honarazmoon.ir صورت می‌پذیرد و افراد بالای ۱۸ سال با داشتن حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می‌توانند در آزمون‌های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود ثبت نام و در صورت اخذ نمره قبولی آزمون با کسب حداقل نمره ۱۰ در آزمون نظری و کسب نمره حداقل ۱۴ در آزمون عملی، گواهینامه معتبر دریافت نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها