Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انتشار ویدئویی از حمله مسلحانه پلیس آریزونا به خانواده یک کودک چهار ساله سیاهپوست و ضرب و شتم پدر و نیز برخورد نامناسب با مادر باردارش، واکنش‌هایی را در پی داشته است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پلیس ایالت «آریزونا» آمریکا در پی اقدام یک دختربچه چهارساله به برداشتن عروسکی از یک فروشگاه، به روی والدین سیاهپوست وی اسلحه کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسکای نیوز، براساس ویدئو‌های منتشر شده، یک افسر آمریکایی پس از اقدام یک دختربچه ۴ ساله در برداشتن یک عروسک از فروشگاهی در ایالت آریزونا، به روی خانواده‎اش اسلحه کشید.
پدر و مادر باردار این کودک، اعلام کردند که پس از خروج از فروشگاهی در «فونیکس» آریزونا در مسیر منزل خود توسط خودرو‌های پلیس محاصره شدند. این در حالی بود که آنان می‎گویند که متوجه اقدام کودکشان مبنی بر برداشتن عروسک نشدند.      
ویدئو‌های این حادثه که در اواخر ماه می رخ داد، نشان می‌دهد که در پی این اقدام پلیس، زوج آمریکایی که دو کودک در خودرو آنها حضور داشتند از وسیله نقلیه پیدا شده و دست خود را بر روی سر خود قرار دادند. در این جریان یک افسر پلیس با الفاظ رکیک به پدر کودک دستور می‌دهد در صندوق را باز کند و افسر دیگر اسلحه خود را به سمت خودروی آنان نشانه رفته است.
در پی ممانعت مادر کودک از گذاشتن دستانش بر روی سر به دلیل حضور دو کودک یک ساله در آغوشش افسر پلیس اقدام به فحاشی می‌کند.
در نهایت این زن باردار در حالی که کودک یک ساله‎اش را در آغوش داشت، از خودرو پیاده شد. افسر پلیس به وی دستور می‌دهد که کودک را بر روی پیاده روی داغ بگذارد که با مخالفت مادر کودک مواجه می‌شود.
در شکایت این خانواده اعلام شده که افسر پلیس با مشاهده مقاومت مادر، وی را تهدید می‌کند که "من می‌توانم تو را در مقابل چشمان کودکانت هدف قرار بدهم."
در عین حال افسر دیگر با هُل دادن پدر کودک به سمت خودروی پلیس و زدن ضربه‌ای به پای وی، سبب می‌شود این مرد به زمین بیفتد.
در مقابل فریاد‌های پلیس مبنی بر انجام دستور، پدر کودک اعلام می‌کند همه دستورها را اجرا می‌کند.
وکیل خانواده کودک چهار ساله در مورد این حادثه گفت: "این رفتار وحشیانه به دلیل عروسک کوچکی به ارزش ۵ دلار انجام شده است."
اداره پلیس فونیکس با توجیه مغشوش بودن ویدئو، ادعا کرد تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز می‌کند.
شهردار فونیکس گفت پس از مشاهده ویدئوی این درگیری، احساس ناخوشایندی داشته و این اقدامات را کاملا نامناسب و غیر حرفه‌ای توصیف کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
وی با اشاره به ادعا‌های پلیس مبنی بر پایان اعتبار گواهینامه پدر کودک یا بی پولی خانواده برای خرید عروسک گفت: "هیچ دلیل نمی‌تواند این رفتار غیرقابل قبول را توجیه کند. "
این اتفاق باعث شد تا طرح اتصال دوربین به یونیفرم پلیس به منظور کنترل اقدامات آنان در دست بررسی قرار بگیرد.
پلیس اعلام کرد مدیر فروشگاه در نهایت از طرح شکایت خودداری کرده و به همین دلیل تاکنون بازداشتی انجام نشده است.
اقدام پلیس شهر «فونیکس» آریزونا باعث شد این زوج شکایتی به ارزش ۱۰ میلیون دلار (۸ میلیون پوند) علیه مقام‎های محلی را به جریان بیندازند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیاهپوستان آمریکا حمله مسلحانه کودک پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بدنبال تماس همراهان بیمار با مرکز پیام اورژانس استان با شکایت مادر باردار، بلافاصله کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام، ضمن راهنمایی بیمار و همراهان، سریعا نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل فوریت اعزام می‌کند.   کارشناسان اورژانس آقایان کچلانلو و جعفرزاده بعد از حضور بر بالین بیمار با معاینه وضعیت بالینی وی، متوجه زایمان قریب الوقوع مادر باردار نوزاد دوقلو می‌شوند.   با توجه به وضعیت آناتومیکی نوزادان حین زایمان، مبنی بر تولد یکی از نوزادن با وضعیت سر و یکی دیگر با وضعیت پا (زایمان بریج)، مدیریت مادر باردار انجام شده و کارشناسان اورژانس با مهارت و توانایی مثال زدنی خود نوزاد دو قلو را در منزل بیمار بدنیا آورده و جان مادر و نوزادان را نجات می‌دهند.   مادر و نوزاد دوقلو بعد از حمایت‌های بدو زایمان و تولد، با مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال یافتند.   در حال حاضر، وضعیت مادر و نوزاد دو قلو که هر دو دختر می‌باشند پایدار بوده و دربیمارستان شهید بهشتی چالدران تحت نظر می‌باشند.

دیگر خبرها

  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • فیلم| انتقال هوایی مادر باردار گرفتار در سیل بلوچستان