Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، در این مطلب به برخی چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می پردازیم، موضوعاتی که هر کدام از ان ها می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده مدیریت استان داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد و و بعد از استعفای علی محمد احمدی، حسین کلانتری معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری ایلام و مدیرکل امنیتی وزرات کشور جایگزین وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عصر امروز مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و سومین استاندار دولت تدبیر  وامید رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

در این مطلب به برخی چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می پردازیم، موضوعاتی که هر کدام از ان ها می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده مدیریت استان داشته باشد.

 

یکی از مهمترین مسائلی که همیشه در کهگیلویه و بویراحمد برای استانداران وجود داشته است، سهم خواهی نمایندگان مجلس و دخالت ان در کار مدیریت اجرایی استان است.

 

این مساله به عنوان یکی از مهمترین چالش های پیش روی استاندار جدید است که باید با جدیت به مقابله با آن بپردازد و در غیر این صورت هر یک از نمایندگان مجلس او را به سمتی خواهند برد و همین مساله موجب جلوگیری از روند متوازن توسعه در استان خواهد شد.

 

یکی دیگر از چالش های مهم پیش روی کلانتری که همانند یک غده سرطانی در این استان است، قومیت گرایی حتی در ادارات و دستگاه های اجرایی است که گاهی به اصطلاح به ان مدیریت " خاله خرزویی " هم گفته می شود و همین مساله موجب شده است برخی دستگاه های استان بزادهی مناسب را نداشته باشند و موجبات نارضایتی مردم را هم فراهم کرده باشند.

 

بنابراین انتظار می رود حسین کلانتری به این مساله ورود جدی داشته باشد و با قاطعیت نسبت به این مساله برخورد کند.

 

موضوع مهم دیگر که باعث انتقاد از علی محمد احمدی نیز شده بود و انتظار می رود که استاندار جدید توجه ویژه به آن داشته باشد، حضور میدانی بیشتر در شهرستان ها و پروژه های مختلف باشد و شخصا بر پروژه های مهم نظارت داشته باشد.

 

یکی دیگر از موضوعات مهم که مخصوص اصحاب رسانه است، انتظار تعامل بیشتر استاندار با خبرنگاران و صاحبان قلم استان است چرا که این مساله موجب رشد  توسعه بیشتر استان خواهد شد.

 

پروژه های عمرانی نیمه تمام یکی دیگر از چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد است که باید نگاه ویژه ای به آن ها داشته باشد و به منظور پیگیری و اتمام آن ها اقدام کند.

 

بیکاری جوانان، وضعیت نامناسب جاده های کهگیلویه و بویراحمد و آمار بالای تصادفات جاده ای، برخورد و مقابله با رانت و تبعیض در ادارات، پیگیری وضعیت فشل نظارت بر بازار استان و رسیدگی به وضعیت مدیران خسته و بی رمق و ضعیف استان از دیگر موضوعات مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند توجه کلانتری خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آرش مصلح گفت: سد کوثر ۱۰۰درصد پر شده و سرریز شد، سد چم‌شیر قریب به ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است، همچنین ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی سد شاه قاسم یاسوج نیز در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد کرد. وی اظهار کرد: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسیده که حدود ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به دراز مدت داشته است. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین بارش استان در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر و ایستگاه دشتروم بویراحمد با حدود ۱۲۰۰ میلی متر به ثبت رسید. مصلح با بیان اینکه وضعیت سد‌های استان نرمال است و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین آب شرب صنعت و کشاورزی نداریم، تصریح کرد: در سد کوثر تامین آب در همه بخش‌ها با اطمینان بالا در حال انجام است و در مورد سد شاقاسم هم نگرانی نخواهیم داشت، زیرا ظرفیت آن درحال تکمیل شدن است. وی بیان کرد: همچنین در سد چمشیر نیز حجم آب این سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده که قاعدتا امکان استارت نیروگاه‌های برقابی این سد در فصل تابستان وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد