Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:38:23 GMT

سفر وزیر خارجه سوریه به چین

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۱۱۶

سفر وزیر خارجه سوریه به چین

وزیر خارجه سوریه، امروز در قالب سفری رسمی وارد چین شد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه، امروز- یکشنبه- به دعوت همتای چینی‌اش «وانگ یی»، وارد چین شد.

وزیر خارجه سوریه در جریان این سفر با مقام‌های ارشد چین دیدار و با آنها درباره روابط دوجانبه و راه‌های تقویت و توسعه آن در تمامی زمینه‌ها، تحولات سوریه و همچنین موضوعات مهم و مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1016196/P36355/S8,87,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "سوریه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار سوریه اخبار سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها

اقدام متوحشانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق با جنگنده‌های آمریکایی مقامات تهران را مجبور کرد برای نشان دادن قدرت بازدارندگی خود طی عملیات هوایی گسترده، بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد را به سرزمین‌های اشغالی شلیک کنند. گرچه شرکای غربی تل آویو اقدام تهران را محکوم کردند، اما به خوبی می‌دانند تشدید بیشتر تنش‌ها می‌تواند تبعات سنگینی برای منطقه و جهان داشته باشد. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه آلمان امروز (سه شنبه) اعلام کرد آنالنا بائربوک، وزیر خارجه این کشور به منظور تاکید حمایت برلین از تل آویو و نیز تلاش برای کاهش تنش‌ها در منطقه امروز به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند. 

بائربوک در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: ایران در حال بازی کردن با سرنوشت تمامی مردم خاورمیانه بوده و کل منطقه را به لبه پرتگاه کشانده است. هدف اصلی اکنون متوقف ساختن ایران بدون تشدید تنش هاست. برنامه ایران برای گسترش بیشتر خشونت نباید به نتیجه برسد!

در ادامه این پیام آمده است: ما با اسراییل اعلام همبستگی کامل کرده و تل آویو می‌تواند به ما تکیه کند. ما همچنین ده‌ها اسیر صهیونیست که اکنون در تونل‌های حماس در غزه هستند را فراموش نمی‌کنیم. این اسرا باید در نهایت آزاد شوند. 

بائربوک تاکید کرد: با این حال، آلمان مردم غزه که اکنون در حال از دست دادن تمامی دارایی‌های خود هستند را فراموش نمی‌کند. کمک‌های بسیار کمی وارد این باریکه می‌شود. ما به سختی در حال تلاش برای ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتر به این باریکه هستیم. این یکی دیگر از دلایل سفر امروز من به اسراییل محسوب می‌شود. 

مقامات غربی از جمله آمریکا، آلمان و فرانسه از رژیم صهیونیستی خواسته اند از پاسخ به حمله موشکی و پهپادی ایران به منظور جلوگیری از تشدید تنش‌ها اجتناب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: پاسخ ما به ماجراجویی اسرائیل شدید خواهد بود
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • سفر وزیر خارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها