Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سیدپرویز فتاح در سفر به استان زنجان با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار کرد.

رئیس کمیته امداد در دیدار با فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان، با اعلام آمادگی کمیته امداد برای انعقاد تفاهم‌نامه با استانداری زنجان با هدف ایجاد هم‌افزایی در ارائه خدمات به جامعه هدف در بخش مسکن، گفت: امیدواریم با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، منابع لازم برای خانه‌دار شدن ۶۰۰ خانواده فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خانه‌دار کردن همه مددجویان فاقد مسکن اولویت برنامه‌های این نهاد است، گفت: رویکرد کمیته امداد برای خانه‌دار کردن مددجویان فاقد مسکن، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور و مشارکت دولت و مردم است.

فتاح افزود: در صورت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و استانداری زنجان، ۶۰۰ مددجوی زنجانی فاقد مسکن تا پایان امسال خانه‌دار می‌شوند.

در صورت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و استانداری زنجان، ۶۰۰ مددجوی زنجانی فاقد مسکن تا پایان امسال خانه‌دار می‌شوند

وی به جزئیات این تفاهم‌نامه پیشنهادی اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه، ۵۰ درصد منابع مورد نیاز برای تهیه مسکن مددجویان از طریق استانداری زنجان و ۵۰ درصد دیگر نیز از منابع داخلی کمیته امداد تأمین خواهد شد.

رئیس کمیته امداد همچنین با آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد.

وی در این جلسه با قدردانی از مشارکت خیران زنجانی در کمک به نیازمندان، گفت: میانگین مشارکت مردم استان زنجان در برنامه‌های کمیته امداد، بالاتر از متوسط کشوری است.

فتاح با اشاره به اینکه خیران زنجانی در کمک به ایتام رکورددار هستند، افزود: میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در کشور ۲۲۰ هزار تومان است که این رقم در استان زنجان با ۴۸۱ هزار تومان یعنی بیش از دو برابر میانگین کشوری است.

میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در کشور ۲۲۰ هزار تومان است که این رقم در استان زنجان با ۴۸۱ هزار تومان یعنی بیش از دو برابر میانگین کشوری است

فتاح ادامه داد: باوجود مشکلات و چالش‌های اقتصادی در کشور، افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به ‌ویژه در طرح‌های اجرایی ماه رمضان نشان می‌دهد مردم از کار خیر بازنمانده‌اند و به این موضوع اهتمام دارند.

رئیس کمیته امداد در بخش دیگری از سخنان خود به برداشته شدن صف‌های انتظار خدمت در سرفصل‌های مختلف کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با مشارکت مطلوب خیران، صف‌های انتظار در سرفصل وام کارگشایی و جهیزیه در حال حاضر به صفر رسیده است.

وی به افزایش خدمات این نهاد در حوزه اشتغال نیز اشاره کرد و ادامه داد: به‌ منظور اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان سهم اعتبارات این استان در سال ۹۸ با سه برابر افزایش نسبت به سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان تخصیص داده ‌شده است.

آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی در کشور، به فعالیت مناسب این نهاد در حوزه گفتمان‌سازی فعالیت‌های خیرخواهانه اشاره کرد و گفت: افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد نشان‌ دهنده فعالیت مناسب این نهاد در هدایت فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه به سمت نیکوکاری است.

انتهای پیام/

20 / 20 سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد مددجویان کمیته امداد خانه دار شدن مددجویان استفاده از همه ظرفیت‌های کشور فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان خیران زنجانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد مددجویان کمیته امداد خانه دار شدن مددجویان استفاده از همه ظرفیت های کشور فتح الله حقیقی استاندار زنجان خیران زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی