Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه پیشین در پاسخ به ادعای یک نماینده اسبق گفت که در زمان وزارت ناجی صبری هیچ سفری به عراق نداشته و در زمان وزارت الصحاف به عراق سفر و با صدام هم ملاقات مفصلی داشته است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید کمال خرازی وزیر خارجه پیشین و رئیس کنونی شورای راهبردی روابط خارجی در گفت‌وگویی ضمن بی اساس خواندن اظهارات و داستان سرایی «نورالدین پیرموذن» نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و طرح مطالبی به نقل از وی در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در زمان وزارت «ناجی صبری» هیچ‌گونه سفری به عراق نداشته و تنها سفرش در زمان وزارت «سعید الصحاف» بوده که با صدام حسین هم ملاقات مفصلی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیرموذن نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در ادعایی عنوان کرده بود که کمال خرازی در زمانی که عهده‌دار وزارت خارجه بوده است، به عراق سفری داشته و درباره سپاه پاسداران با ناجی صبری گفتگو کرده است.

گفتنی است «ناجی صبری» آخرین وزیر امور خارجه در زمان حکومت حزب بعث در عراق بود و قبل از او «محمد سعید الصحاف» عهده‌دار این سمت بود و بعد از وی هم هوشیار زیباری وزیر خارجه عراق شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر خارجه دولت اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی

وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای ایرانی، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر دکتر رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر دکتر رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

 امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور محترم کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور بعنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

اعلام جزئیاتی از سفر 3 روزه رئیسی به پاکستانرئیسی به پاکستان و سریلانکا می‌رود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • موضع‌گیری موریتانی و مصر درباره غزه
  • آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند