Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرهیز از سیاست زدگی در سیستم اداری به عنوان مهمترین آفت توسعه در ۲۱ ماه گذشته در استان اجرایی شد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی در آئین تکریم و معارفه استانداران سابقه و جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای توسعه این دیار صادقانه بکار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه ایستگاه کهگیلویه و بویراحمد در قطار زندگی خود را افتخار می‌دانم، عنوان کرد: با لطف خداوند و کمک مدیران و مردم، سرافرازنه مسائل مختلف از جمله سیل را  پشت سر گذاشتیم.

همدان|گره زدن انتخابات مجلس به کار حزبی سیاست زدگی بیشتر کشور را به دنبال داردآفت سیاست زدگی در شورا/ شایعات روشی برای پوشش کم کاری هاستپرهیز از سیاست زدگی اولویت مدیران ارشاد در استان‌ها باشد

احمدی اصلاحات در مسیر توسعه را ضروری دانست و افزود: بهبود فضای کسب کار، صیانت از حقوق شهروندی، پاسخگویی به شکایات تاکید بر شاخص های نتیجه گرا، پرهیز از سیاست زدگی و خلق هم افزایی به جد در دستور کارم بود و به پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های مالی و اعتباری پروژه های بزرگ و کوچکی افتتاح و کلنگ زنی شد و چرخ توسعه این دیار در مسیر بالندگی قرار داشت.

احمدی راه اندازی واحدهای صنعتی جدید و رفع مشکلات برخی واحدهای دیگر جزو کارهای انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: برخی پروژه‌های بزرگ راکد بعد از سال ها فعال شدند.

وی با اشاره به اینکه 180 میلیون یورو برای یک پروژه با کمک تاجگردون گرفتیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگی همچون فسفات چرام در دستور کار قرار گرفت و در مجموع در بخش‌های مختلف کارهای بزرگی انجام شده است.

احمدی افزود: رشد تولیدات دانشگاه های یاسوج و دستاوردهای دانش بنیان با هیچ مقطعی از کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه نیست و دانشگاه یاسوج رتبه زیر 20 در کشور دارد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر جشن پایان مسکن مهر در این استان برگزار می‌شود و طرح بازآفرینی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی بیان کرد: برای ساختار اداری و سازمانی کوتاهی نکردم زیرا تا ساختار قانونمند و هدفمند نباشد خبری از توسعه کامل نیست زیرا پروژه‌های عمرانی همچون داروی ارام کننده هستند.

وی اظهار داشت: در ادارات قانونمندی و نظم را نهادینه کردیم، خاطرنشان کرد: تسلط و کار کارشناسی را نسبت به گذشته متفاوت کردیم و خود مسلط شده‌اند و اتوبوسی کارشناس با خود به جلسه نمی‌آورند.

احمدی با تاکید بر اینکه در تمام این نا آرامی‌ها حضور و دلسوزی مردم سبب شد شاهد پیامدهای امنیتی نباشیم، افزود: در بعد امنیت اجتماعی و انتظامی این استان روزهای پرافتخاری دارد.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی، امروز، _ پنجشنبه، سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران در خصوص اجرایی شدن طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب»، اظهار کرد: پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب اجرا شد.

وی افزود: در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به استان ارسال و طی مراسمی در مدرسه سمیه و شهید یوسفی بخش کم برخوردار مهریان جای گذاری شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کود بر و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس به استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست این طرح دو قفسه به‌همراه کتاب و سرگرمی اهدا شد.

وی تصریح کرد: طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 745813

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت