Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

خبرگزاري آريا- احمد حسين زادگان پس از بازديد از روند ساخت و مرمت مسجد جامع ساري، افزود: روند ساخت و بازسازي اين مسجد که با اهتمام دستگاه هاي متولي و حمايت مجموعه استان به پيش رفته است، تا اتمام اين پروژه با جديت تداوم خواهد داشت. ‎

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري ،به نقل از روابط عمومي استانداري، احمد حسين زادگان در اين جلسه با اشاره به اين که مسجد جامع ساري يک اثر تاريخي – ميراثي است که مردم ساري و استان به آن دلبستگي دارند و در 4 دهه اخير؛ حضور نيروهاي انقلاب در اين مکان معنوي نيز بسيار خاطره انگيز است، گفت: روند ساخت و بازسازي اين مسجد که با اهتمام دستگاه هاي متولي به پيش رفته است، تا اتمام اين پروژه با جديت تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با بيان اين که با تحقق تعهدات دستگاه هاي متولي و با کمک و جلب اعتبارات دولتي و در صورت لزوم اعتبارات استاني و شهرستاني کار را با قوت ادامه مي دهيم؛ افزود: فقط 20 درصد از کار پروژه مسجد جامع ساري باقي مانده است و در اين مسير، همه حمايت و کمک مجموعه استاني و با پيگيري هاي صورت گرفته و در حال انجام، حمايت هاي ملي  پشت سر اين پروژه است.

حسين زادگان با اشاره به اين که دستگاه هاي مسئول و متعهد در خصوص باقي مانده کار اين مسجد بيش از پيش اهتمام کنند، عنوان داشت: اين کار مهم تاکنون با همت به پيش رفته است و نبايد بهيچ وجه متوقف شود تا انشاء الله در چند ماه آينده به افتتاح برسد.

در اين جلسه که معاون عمراني استاندار مازندران، فرماندار ساري، شهردار مرکز استان و برخي مديران ستادي استانداري و دستگاه هاي اجرايي استان نيز حضور داشتند، تصميمات لازم براي سرعت بخشي به اتمام کار ساخت و مرمت و نوسازي مسجد جامع ساري اتخاذ شد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روند ساخت و مرمت مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در بازدید از پروژه گامانایف استان البرز گفت: با راه اندازی این مرکز، پرتودرمانی بیماران با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

استاندار البرز عنوان کرد: با اهتمام ویژه ای به دنبال تسریع در تکمیل این پروژه هستیم. راه اندازی این مرکز در مراحل پایانی قرار دارد.

عبداللهی اظهار کرد: ساختمان و بخش پرتودرمانی این مرکز در عید غدیر خم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و مابقی نیز به زودی تکمیل می‌شود.

کد خبر 6083652

دیگر خبرها

  • بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود
  • توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار
  • ۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان رامسر در دست اقدام است
  • تداوم روند رشد صدور اسناد مالکیت در استان یزد برای سومین سال
  • حضور مردم با اختصاص تسهیلات ساخت در پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش می یابد
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • افتتاح طرح توسعه مسجد راستان یزد
  • افتتاح طرح توسعه مسجد راستان یزد 
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم