Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@18:01:30 GMT

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۸/۰۳/۲۶

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۵۱۵

خرداد؛ سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۴۳۵ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.
امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۸۷ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۱۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۵ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۴۱.۵ دلار معامله می‌شود.
صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار تومان است.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟

زی‌سان: نرخ دلار آمریکا در بازار تهران امروز به کانال ۶۳ هزار تومان بازگشت و حدود ۶۳،۹۰۰ تومان قیمت خورد.  

به گزارش زی‌سان، یورو ۶۸،۴۶۰ تومان، دلار کانادا ۴۷،۷۷۰ تومان، پوند ۷۹،۷۰۰ تومان و درهم امارات ۱۷،۲۵۰ تومان است. امروز دلار هرات نیز افت قیمت داشت و به محدوده ۶۲،۳۰۰ تومان رسید.  

اصلاح قیمت ارز همچنان ادامه دارد و امروز نرخ دلار به کانال بسیار مهمی عقب نشینی کرده است. ۶۳ هزار تومان محدوده‌ای کلیدی به حساب آید، اگر دلاربه زیر ۶۳ هزار تومان برسد احتمالا موج تازه‌ای از تقاضا وارد بازار می‌شود.  

تحلیل‌گران معتقدند که هر چه نرخ دلار آمریکا به سمت ۶۳ هزار تومان و کمتر از آن حرکت کند، به معنای فرصت خرید است. قیمت تتر نیز روند کاهش دارد و به عقیده تحلیلگران فنی اگر قیمت تتر زیر مرز حمایت فنی ۶۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد، دلار می‌تواند به کانال ۶۲ هزار تومان نزدیک شود. در لحظه تنظیم این گزارش تتر تا محدوده ۶۳،۵۸۰ تومان کاهش یافته است.

به این ترتیب فعلا روند اصلاح قیمت ادامه دارد و پس از پایان اصلاح قیمتی به اصلاح زمانی می‌رسیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نرخ دلار در این محدوده مدتی نوسان خواهد داشت.  

فعالان بازار می‌گویند، کف قیمت دلار حدود ۶۰ هزار تومان است و بعید به نظر می‌رسد که قیمت ارز به زیر این محدوده باز گردد. مگر اینکه در پرونده هسته‌ای ایران اتفاق مثبتی رخ دهد.  

خبر دیگر این است که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند بازارساز روزانه ۱۵۰ میلیون درهم در بازار دبی مداخله دارد و از روز پنجشنبه به مدت پنج روز در امارات، روزانه ۲۵۰ میلیون درهم مداخله می‌کند.

با وجود کاهش نرخ انواع ارز در کف بازار در معاملات امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسیده است.

 هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است.

چند خبر مورد نیز مورد توجه بازار قرار گرفته است. 

طی تصویب نمایندگان مجلس در روز سه‌شنبه انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شوند. فعالان بازار معتقدند چنین مصوبه‌هایی باعث می‌شود تا مردم کمتر با ریال کار کنند و به سمت رمزارز و یا مبادله تهاتری بروند.

خبر دیگر جلسه نمایندگان مجلس با فزرین بود. طی چند روز گذشته شاهد نقدهایی از سمت نمایندگان مجلس نسبت به سیاست‌های ارزی فرزین بودیم که این نقدها به این جلسه ختم شده است. برخی نمایندگان معتقدند بانک مرکزی باید در سیاست‌های ارزی خود تجدید نظر کند. 

مسئله دیگر این است که نگاه معامله‌گران به خبر تحریم نفتی ایران توسط کنگره آمریکا در انتهای هفته است که بلومبرگ مدعی شده بود، بایدن این طرح را وتو می‌کند.

حراج شمش طلا در بازار همچنان ادامه دارد

در بازار طلا و سکه چه خبر است؟  

در بازار طلا  و سکه نیز روند کاهشی است.   طلای ۱۸ عیار در بازار تهران امروز پنجشنبه به ۳ میلیون و ۵۱۱ هزار تومان رسید.  طلای ۲۴ عیار هم ۴ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان قیمت خورد. 

سکه امامی ۴۲ میلیون تومان، سکه طرح قدیم ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ریع سکه ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزشگذاری شدند.  

امروز اونس طلا در بازار جهانی پس از چند روز کاهش، رشد داشت و به محدوده ۲،۳۲۷ دلار رسید.

در همین حال بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی ۳ ماه حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

tags # قیمت دلار ، سکه ، بازار دلار هرات ، یورو ، قیمت سکه و طلا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳