Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@05:37:55 GMT

فیلم هایی که باعث مرگ انسان ها در واقعیت شدند!!

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۵۱۷

فیلم هایی که باعث مرگ انسان ها در واقعیت شدند!!

ساعت24 -چند بار تا بحال برایتان پیش آمده بعد از تماشای یک فیلم هیجان انگیز بگویید: این فیلم تا سر حد مرگ من را ترساند!!

برای افراد فیلم باز- خصوصا آنهایی که مقدار خاصی از هیجان و ترس را لازمه هر فیلمی می دانند- این جمله شما عالی ترین تعریف از فیلم محبوبشان به شمار می آید- حتی اگر خودشان موقع تماشای فیلم چنین حسی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما شما خیلی خوش شانس بودید که توانستید سالن سینما را ترک کنید یا بدون هیچ اتفاقی فیلم را تا آخر تمام کنید. چون افرادی بودند که این فیلم های هیجان انگیز تبدیل به آخرین فیلم زندگی شان شد.  چنین اتفاقی به ندرت روی می دهد، اما حقیقت دارد.

گاهی اوقات خریدن بلیط سینما و نشستن برای تماشای یک فیلم اخرین کاری بوده که فردی در لحظات آخر زندگی اش انجام داده است. با دانستن این حقیقت حال نگاهی بیندازید به فیلم هایی که در واقعیت باعث مرگ بیننده هایشان شدند.

 مرگ در اثر هیجان- آواتار (2009)
فیلم سه بعدی آواتار اثر جیمز کامرون تحولی بزرگ در جلوه های ویژه صنعت سینما بود. اگرچه این پیشرفت برای ما جالب توجه بود، اما برای یک مرد ضعیف بیچاره در تایوان بیش از اندازه هیجان انگیز بود. یک مرد 42 ساله اهل تایوان با هویت نامشخص بعد از تماشای فیلم اواتار حالش بد شده و سریع به بخش اورژانس بیمارستان برده می شود. این مرد در اثر سکته هوشیاری اش را از دست داده بود و 11 روز بعد درگذشت.

بعدا مشخص شد که مرد تایوانی سابقه فشار خون داشته و پزشکان دلی مرگ او هیجان بیش از حد در اثر تماشای فیلم عنوان کردند. حالا ما نمی توانیم با اطمینان و صادقانه بگوییم بازخوردهای این فیلم هیجان انگیز مثبت است یا منفی.

 
فیلم آواتار

 

غش کردن به خاطر شوک- بیگانگان (1986)

بیگانگان حتی جزو فیلم های ترسناک حساب نمی شود، اما برای یک دانش آموز در هند قضیه فرق می کرد. M. Prabhakar  بعد از شب زنده داری و تماشای فیلم از بقیه به بهانه خستگی عذرخواهی کرده و برای استراحت به اتاق دیگری می آورد. ناگهان صدای جیغ کشیدن این پسر می آید و دوستانش او را درحالی که غش کرده است پیدا می کنند.  کمی بعد این پسر می میرد.

متاسفانه دوستان این پسر هنگام از هوش رفتن او در اتاق حضور نداشتند؛ درغیر این صورت می توانستند او را احیا کرده و دوباره به زندگی بازگردانند. اما دیگر دیر شده بود این پسر در اثر شوک حاصله از دیدن یک فیلم از دنیا رفت.

 
فیلم بیگانگان


 

کانجیورینگ 2 (2016)
کانجیورینگ با جمله ابتدایی فیلم «ساخته شده از روی داستان واقعی» هم توجه و نظر مثبت بیننده ها راجلب کرد؛ هم باعث فروش بالا در گیشه شد.
اما کانجیورینگ 2 محصول 2016 برای یکی از بینندگان در کشور هند زیادی ترسناک بود.

طبق گفته رسانه های هند یکی از تماشاچی ها که هویتش فاش نشد حین تماشای کانجیورینگ 2 از دنیا رفته است. اما داستان این مرد عجیب است.

طبق گفته شاهدین مردی 65 ساله در حین تماشای این فیلم ترسناک دردی در قفسه سینه اش احساس می کند، او به بیمارستان رسانده می شود، اما در بیمارستان پزشکان مرگ او را اعلام می کنند. با این وجود باز جسدش برای آزمایش های بعدی به بیمارستان دیگری فرستاده می شود. اما هیچ وقت به بیمارستان دیگر نمی رسد.

راننده با جسد ناپدید می شود. سپس تحقیقات برای کشف محل احتمالی جسد و تعیین هویت او آغاز می شود.  شاید ما در آینده در قسمت بعدی کانجیورینگ داستان زندگی این مرد را ببینیم.

 
فیلم کانجیورینگ 2

 

گرگ و میش: کسوف 2010
مطمئن باشید افراد زیادی هستند که می گویند حاضرند بمیرند اما  فیلم گرگ  و میش را تماشا نکنند. اما چند نفرشان واقعا این کار را کرده اند؟ یکی از کسانی که ما می شناسیم و داستان غمگینی دارد.  تابستان   سال 2010 دامین انتونی 23 ساله  در ولینگتن، نیوزیلند  برای تماشای فیلم گرگو میش به سینما می رود. وقتی فیلم تمام شده و چراغ ها روشن می شود بغل دستی ش او را می بیند که با یک بطری یک لیتری مشروب  کف زمین افتاده است.

دلیل مرگ این فرد مسمومیت با الکل ذکر شد، اما توضیحاتی هم راجع به فقدان ناراحت کننده و تراژیک فردی جوان داده شد. پدر اسمیت که به اعتیاد پسرش به مشروب واقف بود، به گزارشگران گفته بود که او تلاش کرده فرزندش را به مرکز ترک اعتیاد ببرد، اما هیچ راهی جلوی پایش نبود .
 

 
گرگ و میش: کسوف

 

دو اتفاق ناراحت کننده- آخرین وسوسه مسیح
تعداد از بیننده ها از فیلم انتقاد کرده و آنر ا حاوی خشونت های زیاد در هنگام صحنه به صلیب کشیده شدن مسیح می دانند. این منتقدین باور دارند دو نفر هنگام تماشای این فیلم مرده اند.

 اولین حادثه در فوریه 2004 اتفاق افتاد، هنگام اکران فیلم در Kansas, پگی اسکات Peggy Scott حین تماشای فیلم صحنه صلیب کشیدن درد کشنده ای احساس می کند. این صحنه احساسی قسمت به صلیب کشیدن فیلم بود. پرستاری که گاهی در صحنه فیلم سازی بود سعی کرد اسکات را احیا کند، اما تلاش ها ناموفق بود و اسکات فوت کرد.

یک ماه بعد همان تقدیر برای Geraldo Soares پیشوای دینی قدیمی برزیلی 43 ساله تکرار شد، او با گروه مذهبی اش یک سالن نمایش را کرایه کرده و مشغول تماشای فیلم شدند. در این مدت همسرش ناگهان متوجه شد که او هوشیاری اش را از دست داده؛ درست مانند پگی اسکات؛ باوجود اینکه تجهیزات پزشکی پیشرفته در سالن نمایش وجود داشت، اما متاسفانه این پیشوای دینی نجات پیدا نکرد.

اگرچه عده ای به خاطر مرگ جرالدو خشونت فیلم را به باد انتقاد گرفتند؛ اما دوست خانوادگی شان با رد ادعاهای آنها عنوان کرد: او کنار همسرش در آرامش به تماشای فیلم مشغول بود.

 
آخرین وسوسه مسیح

 سیمرغ

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر الکس فرگوسن و تماشای پیروزی اسبش در مسابقات به همراه سم آلاردایس / فیلم

حضور سر الکس فرگوسن و سم آلاردایس در مسابقات اسب دوانی را مشاهده می کنید.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها

  • هیجان باران در آبدانان
  • ورود هیجان‌انگیز امباپه به قلمرو کین
  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • هیجان قرعه‌کشی در سال نو را با رایتل تجربه کنید
  • عکس| اهدای مدال هادی چوپان به هیجان‌انگیزترین شکل ممکن
  • هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می‌کنند
  • اعتراض ستارگان WWE به حرف‌های جنجالی راک؛ قانون برای همه یکسان نیست
  • سر الکس فرگوسن و تماشای پیروزی اسبش در مسابقات به همراه سم آلاردایس / فیلم
  • گردش هیجان‌انگیز در کارخانه ۵ میلیارد دلاری تسلا با پهپاد
  • هدست واقعیت مجازی اپل حرکات انسان را ردیابی می‌کند