Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-18@23:57:15 GMT

جدال 8 تیم آسیایی برای سرگروهی در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۵۶۹

8 تیم فوتسال آسیا برای سرگروهی امروز در تبریز به مصاف هم می‌روند.به گزارش بلاغ،در آخرین روز دور مقدماتی مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا در تبریز، 8 تیم برای سرگروهی امروز به مصاف هم می‌روند.

در اولین بازی ساعت 12 تیم‌های عراق و اندونزی برابر هم قرار می‌گیرند. هر 2 تیم برابر چین تایپه به برتری رسیده و تفاضل گل به سود تیم اندونزی است تا این تیم با یک تساوی سرگروه این مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق هم نایب قهرمان دوره گذشته است و در تلاش خواهد بود به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کند. خصوصا اینکه تیم دوم این گروه باید به مصاف ژاپن رود که حریف سرسختی نسبت به ویتنام است.

در بازی دوم ساعت 14:30 دقیقه ژاپن به مصاف تیم ویتنام می‌رود. ژاپنی ها با نتیجه 3 بر 1 تاجیکستان را شکست داده بودند، اما ویتنامی ها 2 بر یک برابر تاجیک ها به برتری رسیده و با تفاضل یک گل کمتر نسبت به ژاپن در رده دوم جدول هستند.
هر چند تساوی تیم ژاپن را صدرنشین می‌کند، اما مشخص است که ژاپنی‌ها برای حفظ اعتبار خود در فوتسال آسیا به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

ساعت 17 یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور مقدماتی بین تایلند و لبنان برگزار می‌شود. هر 2 تیم برابر قرقیزستان به پیروزی رسیده بودند که تایلند با تفاضل گل بهتر در رده اول قرار دارد و برای صدرنشینی تنها به یک تساوی نیاز دارد.

اما قطع به یقین 2 تیم صعود کننده این گروه در بازی رو در رو به دنبال پیروزی و صدرنشینی هستند، زیرا می‌دانند تیم دوم گروه در مرحله حذفی باید به مصاف ایران رود و شانسی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات نخواهد داشت.

در آخرین بازی دور مقدماتی عصر امروز و در ساعت 19:30 دقیقه تیم ایران به مصاف افغانستان می‌رود. کسی پیش از این بازی تصور نمی‌کرد که افغانستان نتیجه‌ای بهتر از ایران در برابر هنگ کنگ کسب کرده و ایران میزبان برای صدرنشینی نیاز به برتری برابر افغانستان داشته باشد.

قطعا ایران میزبان نه تنها به دنبال سرگروهی بوده بلکه شانس اول قهرمانی این مسابقات است و برای پیروزی پر گل به مصاف افغانستان امروز وارد میدان می‌شود.

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی فاتح جدال با مرتضایی

دیدار تیم‌های ملی ایران و افغانستان با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _پنحشنبه سی‌ام فروردین_ از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و افغانستان در ورزشگاه هائومارک کشور تایلند به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

مرحله گروهی

دیدار ایران و افغانستان

ورزشگاه: هائومارک

ترکیب اولیه ایران: باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه افغانستان: محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی

سرمربی: مجید مرتضایی آبرودی
گل‌ها:

مهدی کریمی (دقیقه ۱۸) و سعید احمدعباسی (دقیقه ۲۱ و ۲۲) برای ایران

مهران غلامی (دقیقه ۲۶) برای افغانستان

اخطار:

باقر محمدی (دقیقه ۶) از ایران

مسعود یوسف (دقیقه ۱۴) و حسین محمدی (دقیقه ۱۶) از افغانستان

شرح بازی:

تیم‌ملی کشورمان تا اواسط نیمه نخست موقعی‌های بسیاری را روی دروازه افغانستان شکل داد، اما با عملکرد بسیار خوب دروازه‌بان تیم افغانستان موفق به‌استفاده از این موقعیت‌ها نشدند. در مقابل تیم‌ملی افغانستان عملکرد خوب و فراتر از انتظاری را از خود نشان داد، حملات زیادی را روی دروازه محمدی ایجاد کردند و همین امر موجب شد شرایط برای بازیکنان کشورمان دشوارتر شود. پس از گلزنی ملی‌پوشان کشورمان هیجان این دیدار چند برابر شد و بازی سرعت گرفت.

در نیمه دوم تیم‌ملی کشورمان طوفانی عمل کردند و موفق شدند در دو دقیقه، دو گل به‌ثمر برسانند. تیم ملی افغانستان نیز در نیمه دوم روند تهاجمی را در پیش گرفته بود و موفق شد گلزنی کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ ایران - حمله تاکتیکی تیم‌ملی کشورمان از سمت چپ زمین و پاس پشت‌پا حسین طیبی برای مهدی کریمی و شوت محکم او، گل اول ایران را رقم زد.

۲-۰ ایران - ضد حمله پر سرعت تیم‌ملی کشورمان و جا گذاشتن مدافعان تیم‌ملی افغانستان توسط سعید احمدعباسی و شوت محکم وی دومین گل ایران را در ابتدای نیمه دوم رقم زد.

۳-۰ ایران - ضد حمله دوباره تیم‌ملی کشورمان با پاس‌کاری‌شان همراه بود و در نهایت پاس درخشانی به احمدعباسی و شوت محکم او گل سوم را برای ایران به‌ثمر رساند.

۳-۱ افغانستان - توپ‌ربایی بازیکنان افغانستان ضد حمله را برایشان ساخت که غلامی با جای دادن توپ درون دروازه محمدی، کار را تمام کرد.

کد خبر 745795

دیگر خبرها

  • شمسایی فاتح جدال با مرتضایی
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد