Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:44:56 GMT

کولرهای قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۶۹۷

کولرهای قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: خودروی پژو که حامل محموله قاچاق بود توسط مامورین انتظامی متوقف شد.

وی ادامه داد: مامورین طی بازرسی از این خودرو که در حومه شهرستان ممسنی در حال تردد بود تعدادی کولر و موتور کولر گازی خارجی کشف کردند که با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی از جانب سرنشین پژو، محموله توقیف و به سازمان اموال تکمیلی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این رابطه و ارسال به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی افزود: طی بازجویی‌های اولیه از راننده خودرو مشخص شد که این محموله بطور غیر قانونی وارد کشور شده و به مقصد اصفهان در حال حرکت بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مبشری با بیان اینکه طی تحقیقات انجام شده تخلف راننده پژو محرز شد اضافه کرد: نهایتا با حکم شعبه رسیدگی کننده، متهم پرونده به ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت جریمه نقدی به میزان ۳۵۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.
انتهای پیام/م

حکم جریمه و ضبط کالا برای متهم پرونده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فریبا منجزی گفت: پرونده قاچاق ۳۰۰ عدد سنسور قاچاق خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته منجزی: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: ماموران پلیس فرودگاه اهواز این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز