Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در پی حمله چند روز پیش به دو نفتکش در خلیج عمان، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان امروز یکشنبه در سخنانی خواهان خویشتنداری و کاهش تنش در منطقه خاورمیانه شد.

رهبر کاتولیک‌های جهان در بازدید از شهری در مرکز ایتالیا که در پس سلسله زمین لرزه‌هایی در سال ۲۰۱۶ تخریب شده بود، اعلام کرد از پیامد‌های این حملات نگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من از همگان می‌خواهم تا از ابزار دیپلماسی برای حل مشکلات پیچیده درگیری‌ها در خاورمیانه استفاده کنند.

پاپ همچنین تصریح کرد: من بار دیگر این درخواست دلسوزانه را از جامعه جهانی دارم تا هرگونه تلاش ممکن را به منظور انجام گفتگو‌ها و صلح بکار بندند.

شایان ذکر است، روز پنج شنبه دو نفتکش -که یکی از آن‌ها ژاپنی و دیگری نروژی بود- در آب‌های عمان دچار انفجار و آتش سوزی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد

وزیر خارجه و نخست وزیر دولت قطر با بیان اینکه خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد، طرفین را به کاهش تنش دعوت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد بن عبدالرحمن، وزیر خارجه و نخست وزیر دولت قطر امروز چهارشنبه با بیان اینکه منطقه خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده ای را پشت سر می‌گذارد از همه طرف‌های درگیر خواست تنش در منطقه را کاهش دهند.

وزیر خارجه قطر کشتار شهروندان فلسطینی را محکوم و اعلام کرد که مجازات جمعی شهروندان فلسطینی به دست اسرائیل درست نیست.

محمد بن عبدالرحمن سیاست محاصره و گرسنگی در غزه را محکوم کرد.

با گذشت 194 روز از جنگ در غزه، از ساعات ابتدایی بامداد امروز مناطق مختلف مسکونی آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای است و همزمان با تأکید دوباره سران رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به رفح، مناطق مختلفی در این شهر مورد هدف حمله پهپادی و توپخانه‌ای قرار گرفت.

وزارت بهداشت غزه امروز  اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 33 هزار و 899 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 664 نفر رسیده است.

 این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 6 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 56 نفر شهید و 89 نفر دیگر هم مجروح شدند.

تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزهقطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر کل سازمان ملل: تنها یک خطای محاسباتی در خاورمیانه، برای جهان فاجعه بار خواهد بود
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • بهترین فیلم فرانسیس فورد کاپولا در ۴۰ سال اخیر | فیلم‌هایی که زیر سایه «پدرخوانده» باقی ماندند