Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عباسعلی فراتی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی استان بوشهر افزود: در سخنان استاندار، فرمانده سپاه و رئیس کل دادگستری صفا و صمیمیت و اتحاد در نیرو‌های مسلح استان بوشهر موج می‌خورد.

وی، نیرو‌های مسلح استان بوشهر را نماد اتحاد و همدلی دانست و تصریح کرد: نقش نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در تامین امنیت حائز اهمیت است که استان بوشهر در این عرصه، از جایگاه و رتبه بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح گفت: این اقتدار، توانمندی و استقامت در ابعاد گوناگون سبب عزت و افتخار نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و انتظامی شده است.

حجت‌الاسلام فراتی با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ و اخلاق اسلامی در نیرو‌های مسلح اعم از کارکنان و فرماندهان افزود: آموزش در نیرو‌های مسلح مستمر و مداوم است که این خود در ابعاد مختلف توانمندی نیرو‌ها را افزایش داده است.

وی، نظارت و اشراف فرماندهان نیرو‌های مسلح را منحصر به‌فرد دانست و گفت: حفاظت و امنیتی دو یار و کمک دهنده فرماندهی هستند که این مهم در نیرو‌های مسلح قابل تقدیر است.

معاون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، با بیان اینکه فرمانده در کمیسیون انضباطی نقش دادستان دارد افزود: کیفرخواست در این کمیسیون توسط فرمانده صادر می‌شود که نقش مهم فرماندهان در این عرصه نشان می‌دهد.

فراتی، مسند قضا را فقط خدا و حق دانست و تصریح کرد: قضات نقش مهم و تاثیرگذاری در احقاق حق بر اساس آیات قرآن کریم و روایت اهل بیت (ع) دارند.

وی، نیرو‌های مسلح را در خط مقدم استقامت دانست و افزود: با هدایت‌های فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری، و ارتقاء توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح، اعم از ارتش و سپاه در ابعاد زمینی، هوایی، دریایی و انتظامی افتخار آفرینی کرده‌اند.

معاون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح گفت: این اقتدار، توانمندی و استقامت در ابعاد گوناگون سبب عزت و افتخار نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و انتظامی شده است.

فراتی با اشاره به حضور نیروی دریایی در آب‌های گوناگون و اقیانوس‌ها تصریح کرد: مقابله با دزدان دریایی در آب‌های دور و اقیانوس‌ها نشان از توانمندی بالای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با معرفی رضا چیتی فدافن به عنوان رئیس قضایی سازمان نیرو‌های مسلح استان بوشهر، از خدمات ۱۵ ساله سیدمحمدرضا بحرالعلـوم در این سمت قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اقتدار نیروهای مسلح سبب عزت و افتخار ایران شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدرت نظامی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم رژه روز ارتش با اشاره به حمله موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پس از گذشت چند روز از این حمله هنوز رسانه‌های دنیا از آن سخن می‌گویند که نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

آیت الله عبادی صلابت ارتش، سپاه، انتظامی و بسیجیان ایران اسلامی را خاری در چشم دشمنان دانست و گفت: امروز مردم حامی و قدردان دلاورمردی‌های نیرو‌های مسلح هستند که نمونه آن را در دفاع مقدس را دیدیم.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران بیداری جهانی ایجاد شده است گفت: این بیداری به برکت اقتدار جبهه مقاومت، دشمن را به رسوایی کشانده و مقدمه‌ای بر پایان افسانه فریب غرب است.

امیر شاطری فرمانده ارشد آجا در استان هم با اشاره به اینکه ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح در اوج اقتدارند گفت:امروز نیرو‌های مسلح با بروز‌ترین تجهیزات نظامی کاملا بومی به قدرت بازدارندگی رسیده و هیچ نگرانی ندارند.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • اسرائیل خطا کند با برخوردی سهمگین مواجه می‌شود
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح لرستان در روز ارتش