Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:38:21 GMT

۱۵ طرح کشاورزی در درمیان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۸۳۹

۱۵ طرح کشاورزی در درمیان به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی درمیان روز یکشنبه در آیین افتتاح این تعداد طرح ها گفت: یک هزار و ۳۸۵ نفر در ۱۸ روستای شهرستان از مزایای این طرح‌ها برخوردار شدند و اشتغال پایدار برای ۱۷۷ نفر ایجاد شد.

وحید ضیائیان احمدی، سامانه نوین آبیاری، احیا و مرمت قنات، استخر ذخیره آب کشاورزی، کانال کشاورزی، انتقال آب با لوله، مجتمع پرورش شتر و دام سبک و واحد پرورش بز سانن را از مهمترین طرح‌های افتتاحی در بخش کشاورزی شهرستان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجتمع گلخانه‌ای شهرستان به نمایندگی از این تعداد طرح و با اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، اضافه کرد: مساحت کل مجتمع گلخانه‌ای شهرستان ۲۰ هکتار است که ۱۳ هکتار آن به کشت گلخانه اختصاص یافته و کشت‌های مورد نظر در گلخانه‌ها، سبزیجات، صیفی جات، گیاهان جالیزی و دارویی است.

ضیائیان احمدی بیان کرد: در مجتمع گلخانه‌ای شهرستان ۴۲ واحد گلخانه با زیربنای سه هزار و ۱۰۰ مترمربع پیش بینی شده که از این مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع برای کشت و ۶۰۰ متر مربع برای ساخت تأسیسات و انبار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تاکنون در مجتمع گلخانه‌ای شهرستان ۱۵ واحد گلخانه به متقاضیان واگذار و برای این واحدها پروانه تأسیس صادر شد که از این تعداد یک واحد امروز به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی درمیان افزود: سه واحد دیگر در این مجتمع در حال احداث است که به زودی زیرکشت محصولات مختلف می‌رود، همچنین ۹ نفر دیگر متقاضی دریافت گلخانه هستند که پرونده‌های آنها در حال بررسی است.

ضیائیان احمدی عنوان کرد: سال گذشته عملیات گازرسانی و جاده دسترسی به مجتمع گلخانه‌ای درمیان با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی یادآور شد: تسطیح، فنس کشی، برق رسانی، حفر چاه، سیستم پمپاژ و احداث مخزن ذخیره آب از جمله اقدامات انجام شده در این مجتمع است که در سال‌های گذشته با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری