Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از پیوستن سیدمهدی رحمتی به پدیده، مدیرعامل این باشگاه در خصوص برنامه‌های آتی نماینده مشهد در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو خراسان، مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: تیمی در شان مردم خونگرم خراسان بزرگ و دیار امام مهربانی‌ها راهی مسابقات لیگ‌برتر و آسیایی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد حمیداوی با اشاره به شرایط تیمش اظهار کرد: تمامی برنامه‌های مدنظر باشگاه به خوبی در حال انجام است و انشالله طی روز‌های آینده نیز خبر‌های خوب دیگری از جذب بازیکنان جدید و تمدید قرار داد با نفرات مورد نظر یحیی گل‌محمدی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به عقد قرار داد با سید مهدی رحمتی اظهار کرد: پس از اینکه گل محمدی به عنوان سرمربی تیم رحمتی را در لیستش قرار داد، ما جلسات مختلفی را با رحمتی برگزار کردیم.

حمیداوی افزود: هفته گذشته در نهایت با رحمتی به توافق خوبی رسیدیم ولی او از ما چند روز وقت خواست که در نهایت نیز امروز موفق شدیم قرار داد رسمی با این دروازه بان نامدار را به امضا برسانیم.
مالک باشگاه شهر خودرو خراسان ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات به هر شکل شرایط متفاوتی رقم می‌خورد. بیش از نیمی از بازیکنان فصل قبل ما از تیم‌های مختلف با پیشنهاد‌های بالایی روبرو بودند که البته چند نفر هم از تیم جدا شدند، اما ما شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم. تمدید قرار داد با مرادمند، اکبر صادقی و امین قاسمی نژاد کار راحتی نبود، اما با عنایت امام رضا (ع) و البته نظر مثبت خود این بازیکنان موفق شدیم قرار داد‌های این بازیکنان را تمدید نماییم.

وی افزود: یک اتفاق مهم در جذب و تمدید بازیکنان قراداد‌های دو، سه و چهارساله این بازیکنان بود تا ما در فصل آینده دیگر به مشکلی نخوریم و این هم یک کار بزرگ بود تا بتوانیم دغدغه هوادارانمان را نیز در آینده برطرف کنیم.

حمیداوی ادامه داد: گل محمدی لیست نفرات مورد نظر خودش را به ما داده است و با چند بازیکن جدید هم به توافق رسیدیم که طی روز‌های آینده آن‌ها را اعلام خواهیم کرد. به هر شکل ما باید تیمی در خور شان مردم خونگرم خراسان بزرگ راهی مسابقات نماییم.

حمیداوی در خصوص شروع تمرینات تیم شهر خودرو نیز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده انشالله از روز شنبه استارت تمرینات را با حضور یحیی گل محمدی و بازیکنان در مشهد خواهیم زد. ما تا پیش از شروع فصل قرار است یک اردو هم داشته باشیم که در حال بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی برای بر پایی این اردو خواهیم بود. به هواداران نیز این قول را می‌دهم که تیم خوبی را روانه مسابقات نماییم و نگرانی بابت موضوعات مختلف نداشته باشند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو رحمتی حمیداوی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان

هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل بیماری از این تیم جدا شد

طرفداری | هافبک اکوادوری که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی‌های اهوازی پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد.

سرجیو سائول کوینترو چاوز که در اواسط اسفند 1403 به استقلال خوزستان پیوسته بود، پس از انجام تست‌های پزشکی و معاینات، مشخص شد که به هپاتیت B مبتلا است. این موضوع باعث جدایی این بازیکن از جمع آبی‌های اهوازی شد و محمد آبشک به عنوان جایگزین او به این تیم اضافه شد.

امیدعلی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص این موضوع گفت:

هپاتیت این بازیکن قابل کنترل بود، اما ما نخواستیم ریسک کنیم. او باید دوره درمان خود را سپری می‌کرد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر، ترجیح دادیم که قرارداد این بازیکن باکیفیت را فسخ کنیم.

نجفی در پاسخ به این سوال که چرا آزمایش‌های پزشکی این بازیکن پیش از عقد قرارداد انجام نشده بود، گفت:

آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک مشکلی نداشت، اما آزمایش خون او که بعد از عقد قرارداد انجام شد، نشان داد که به هپاتیت B مبتلا است. خوشبختانه از نظر حقوقی مشکلی در عقد قرارداد وجود نداشت و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل استقلال خوزستان در ادامه گفتگویش با تسنیم در خصوص احتمال شکایت این بازیکن و دریافت غرامت نیز گفت:

ما تلاش می‌کنیم تا ریسک‌های مدیریتی در زمینه عقد قرارداد را به حداقل برسانیم. ما از یک وکیل اسپانیایی که مورد تأیید فیفا نیز هست، استفاده می‌کنیم. به ما گفته شده که می‌توانیم چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم و بعد از اتمام دوره درمان، او به تیم اضافه شود. اما با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان لیگ، ترجیح دادیم که این ریسک را نکنیم.

نجفی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم نیز گفت:

تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنان داخلی و 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی را پرداخت کرده‌ایم. قسط بعدی آنها نیز طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • رده‌بندی جدید از باارزش ترین بازیکنان فوتبال
  • فکری بازی کنیم
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال