Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در ارائه پیشنهادهای خود برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران صادق نیست و هدفش فشار برای تخریب نظام و ملت ایران است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان،  با اشاره به دیدار اخیر دولتمردان ژاپن با رهبر معظم انقلاب با موضوع رساندن پیام آمریکا به ایران  اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا و شخص ترامپ هرگز به دنبال مذاکره متعهدانه، مسئولانه و با رعایت حقوق جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیستند و می‌خواهند با پیش گرفتن سیاست دروغ و تزویر، جمهوری اسلامی ایران را واردار به عقب‌نشینی از اصول و آرمان‌های خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا از یک سو پیشنهاد مذاکره می‌دهد و از سوی دیگر بر حجم تحریم‌های مختلف بر ایران اسلامی  می‌افزاید و این معنایی جز فریبکاری و سیاست‌ورزی خصمانه ندارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی پاسخ قاطع، هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب به آمریکا را ترسیم کننده مسیر روشن دیپلماسی کشور در مواجهه با نظام سلطه جهانی و زیاده خواهی‌های مکارانه آمریکا دانست و تصریح کرد: فرجام برجام بارزترین تجربه مذاکره صادقانه با آمریکاست که جامعه جهانی، فریبکاری و دغل کاری آمریکا را به وضوح مشاهده کرد.

گزارش تسنیم: تکرار طرح "فریب و مذاکره" صدام توسط ترامپدرباره معادله دروغینی به اسم «یا جنگ یا مذاکره»امام‌جمعه موقت خرم‌آباد: مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه حاضر به تکرار تجربه تلخ مذاکره با آمریکا نمی‌شود چون بدعهدی و ریاکاری ایالات متحده در ماجرای برجام را کاملاً مشاهده کرد.

مفتح با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا در همه دوران ها به دنبال تغییر رژیم در ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند ابراز کرد: آمریکا هرگز به دنبال مذاکره نبوده بلکه توانایی از بین بردن نظام اسلامی ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: اینکه خیال کنیم آمریکا و شخص ترامپ دلسوز ملت ایران است دقیقاً همان تفکر ریاکارانه و فریبنده ای است که سیاستمداران و دولتمردان آمریکا دنبال می کنند اما بدون تردید این نقشه‌های مزورانه دوباره با شکست روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی محکمی به گوش رژیم جعلی اسرائیل زدیم

سردار سلمان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملیات وعده صادق و موشک‌باران رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل اظهار کرد: باید برگردیم به سال‌های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که کشورمان مظلومانه مورد هجمه صدام قرار گرفت ما در آن زمان توان موشکی نداشتیم.

وی افزود: امروز در حوزه فناوری موشکی و دفاعی زمین تا آسمان با دوران جنگ تحمیلی شرایط کشور ما متفاوت است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ما از ادبیات متفاوت فرمانده کل قوا یاد گرفتیم که دوران بزن و درو تمام شده است و دیگر کسی نمی‌تواند بدون اینکه خسارتی متحمل شود چشم طمع به مرز و بوم جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

سردار امیری افزود: در همین راه وعده صادق محقق شد، دشمن در یک اتفاق نامبارک خاک جمهوری اسلامی ایران یعنی کنسولگری ما در دمشق را مورد اصابت قرار داد که با طوفان سهمگین عملیات نیروی‌های مسلح مواجه شد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش کشورهای غربی که خواستند با تهدید و وعده و وعید ایران را متقاعد کنند انتقام نگیرد، بیان کرد: خداراشکر به فرمان فرمانده معظم کل قوا در چند شب گذشته شاهد اتفاق مبارک موشک باران رژیم جعلی کودکش و صهیونیستی اسرائیل بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با فرمایشات مقام معظم رهبری این پیام را به تمام دنیا مخابره کرد که اگر کسی چشم طمع به خاک کشورمان داشته باشد هزینه‌های سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

کد خبر 6080333

دیگر خبرها

  • سیلی محکمی به گوش رژیم جعلی اسرائیل زدیم
  • دشمن صهیونیستی به تلافی اعمال گذشته‌اش مورد تنبیه اولیه قرار گرفت
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • واکنش حسن روحانی به عملیات سپاه علیه اسرائیل؛ ایران فقط پاسخ داد| امیدواریم حماقتشان را تکرار نکنند
  • پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، عید عزت است
  • شرایط مبهم است | واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست | اسرائیل پاسخ ندهد، درگیری ادامه پیدا نمی‌کند
  • تکرار تجربه ناکام احمدی‌نژاد