Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفار هرندی، عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص ماهیت حضور برخی عناصر داخلی در جشن تولد ملکه انگلیس دست به افشاگری زد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزای دانشجو، اواخرهفته گذشته جشن تولد ملکه انگلیس با حضور سفرای برخی کشورها و  برخی عناصر داخلی در سفارت انگلیس در تهران با حاشیه های فراوان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به همین مناسبت نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش، من ملکه‌ام» با محور نمایش خباثت‌های تاریخی انگلیس در در حوزه هنری روی دیوار رفته است که چهره های مختلف فرهنگی، هنری و سیاسی این روزها به تماشای این نمایشگاه می‌روند. صفار هرندی وزیر اسبق ارشاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو به حضور برخی اهالی فرهنگ و هنر در جشن تولد ملکه انگلیس واکنش تندی نشان داد و به تحلیل خباثت های استعمارگونه انگلیسیها در قبال ایران پرداخت که در ادامه فیلم مصاحبه با صفار هرندی از نظرتان میگذرد:     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «آسوده باش، من ملکه‌ام» می‌توانند تا ۵ تیرماه به گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صفار هرندی جشن تولد ملکه انگلیس تولد ملکه انگلیس هرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند