Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه به منظور راهبری واحد‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان مرکز رشد ict از دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته‌های فناوری اطلاعات دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته‌های فناوری اطلاعات (نرم افزار و سخت افزار) به منظور راهبری واحد‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان مرکز رشد ict دعوت به همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان می‌توانند درخواست خود را به همراه رزومه به آدرس اینترنتی Info@kti.ir ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه استخدام در پارک علم و فناوری استخدام فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان با حضور علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری همزمان با ظهر پنج‌شنبه در شاهرود افتتاح شد.

محسن نظری پارک علم و فناوری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره این طرح بیان کرد: رشد و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی محور اصلی این مرکز است.

نظری با بیان اینکه هدایت و تسهیل‌گری تیم‌های نوآور جهت شناخت مسیر کسب و کار و ورود به بازار هوش مصنوعی دیگر محور فعالیت‌های این مرکز است، ابراز کرد: این مرکز می‌کوشد تا هدایت و راهبری افراد علاقه‌مند و متخصص برای ورود به تخصصی و کسب و کار هوش مصنوعی را صورت دهد.

وی گفت: مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود مرکزی تخصصی با رویکرد تقاضا محور و با بکارگیری امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های حرفه‌ای است.

کد خبر 6081965

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد