Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار استاندار اصفهان با اشاره به پروژه‌های آبرسانی استان اصفهان اظهار داشت: این پروژه‌ها باید با همکاری و هماهنگی بیشتر، با سرعت و جدیّت پیگیری و مشکلات با برگزاری جلسات با مسئولان مربوط در دولت و سایر استان‌های همجوار برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به وعده رئیس جمهور برای احیا و جاری شدن آب در زاینده‌‎رود افزود: استانداران در مسئله آب باید محکم، کار را به دست بگیرند و اقدامات ماندگاری را برای برطرف شدن بحران آب انجام دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه ساماندهی عرض رودخانه زاینده‌رود در استان دارای اهمیت است، گفت: یکسان نبودن عرض رودخانه در طول مسیر سبب هدر رفت آب می‌شود و نیاز است تا کارشناسان نظر کارشناسی در مورد عرض مناسب رودخانه ارائه دهند.

وی ادامه داد: همچنین در اجرای طرح ساماندهی رودخانه می‌توان دو طرف رودخانه را جاده کشید و سنگ چین کرد تا ظرفیت گردشگری و تفریح برای مردم ایجاد شود.

طباطبایی‌نژاد با تأکید بر ضرورت حل و فصل مسئله آب در بین استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ساماندهی رودخانه زاینده رود در استان اصفهان همت می‌خواهد و با این کار می‌توان مانع از هدر رفت حجم قابل توجهی از آب شد.

عباس رضایی استاندار اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین پیگیری‌های انجام شده در خصوص آب اظهار داشت: نخستین جلسه ستاد احیای زاینده‌رود در تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو هفته آینده به اصفهان سفر می‌کند، خاطرنشان کرد: اجلاسی با وزرای روسیه به مدت ۲ روز در اصفهان برگزار می‌شود و با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه روابط ایران و روسیه از روابط صرفاً سیاسی به سمت مبادلات اقتصادی حرکت کند، محور این اجلاس نیز مباحث اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/م

  دیدار استاندار اصفهان با امام جمعه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب

متصل نبودن یک خانه مسکونی به فاضلاب شهری سبب فرو نشست بخشی از یک ملک مسکونی شد.

صاحب خانه می‌گوید شاهد تخریب قسمتی از خانه تخریب بودیم و برای پیگیری موضوع نزد عسگری شهردار منطقه دو و سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اراک رفتیم.

عسگری گفت: علت نشست حیاط ملکی در خیابان رودکی، نشست و فروریختن چاه فاضلاب ملک مذکور است. البته قنات این محل ریزش نداشته است.

بیگی مدیر شرکت آب و فاضلاب شهر اراک با اشاره به قدمت بالای این ملک گفت: متاسفانه این ملک به فاضلاب شهری متصل نبوده و دچار فرونشست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • پیک نیک اصفهانی‌ها کنار زاینده رود در روز حادثه!
  • جریان دائمی زاینده رود از سراب تا پایاب تنها راه نجات اصفهان