Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:07:09 GMT

مارکو کیسر بدنساز جدید استقلال را بهتر بشناسیم 

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۰۱۵

 بدنساز جدید باشگاه استقلال و یکی از دستیاران استراماچونی با انتشار متنی در سایت شخصیش به معرفی خود پرداخت. 

به گزارش "ورزش سه"، پس از توافق نهایی آندره آ استراماچونی برای قبول هدایت تیم استقلال تهران در لیگ نوزدهم، دو دستیار او  سباستین لتو و مارکو کیسر که  به عنوان مربی در کادرفنی فعالیت داشته باشند شب گذشته به ایران سفر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه مارکو کیسر  که قرار است به عنوان بدنساز  در باشگاه استقلال فعالیت کند به معرفی خود پرداخت تا با فعالیت های او در گذشته بیشتر آشنا شویم :


در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه رم فارغ التحصیل شدم. مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته "تمرین دهنده حرفه‌ای ورزشکاران" از کاورسیانو در سال ۲۰۰۴ دریافت کردم.

 

 

کارم را در تیم "بِلونو کالچیو" آغاز کردم ، از سری D جوانان تا C2 ، سپس "سالرنیتانا کالچیو " در C1،  هشت فصل برای "نوارا" تا C1 و "برِتی" از سری Bتا سری A. همچنین در یک تیم فوتسال به مدت دو سال در سری C و B کار کردم. اولین ماجراجویی خارج از کشور من در تیم "والتا" از کشور مالت بوده که با قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان همراه شد.‌



در دسامبر ۲۰۱۶ به تیم تونسی "Sfaxien" - که به یوونتوس عرب معروف است - پیوستم ، به مدت دو فصل متوالی در آنجا حضور داشتم که با این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابتهای آفریقا راه یافتیم. حضور در تونس بسیار مفید بود و به دوران حرفه ای من احساس زیاد و تجربه ای بزرگ افزود. هم اکنون نیز در تیم "برکیکارا" در پرمیر لیگ مالت که در مقدماتی لیگ اروپا نیز حضور دارد کار می کنم."


.
گفتنی است او سه هفته پیش بصورت توافقی از برکیکارای مالت جدا شد و چندروز قبل همراه سباستین لتو به عنوان یکی از دستیاران استراماچونی به ایران آمد تا شرایط تمرینی استقلال را‌ بررسی‌ کند.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کلاس آموزشی بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان میانجلگه در روستای حسین آباد جنگل از توابع شهرستاننیشابور همزمان با هفته سلامت برگزار شد.

دکتر غلامحسن کریمی معاون شبکه دامپزشکی و مدرس این کارگاه آموزشی گفت: این بیماری‌ها به جهت انتقال از حیوانات به انسان و خسارات اقتصادی فراوان برای دامداران و روستائیان دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

کریمی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های مشترک بین انسان و پرندگان برشمرد و پرورش طیور بومی در تراکم‌های بالا را باعث ابتلای پرندگان به بیماری‌های واگیر از جمله آنفلوانزا دانست و افزود: باید دستورالعمل‌های دامپزشکی برای بهره وری بهتر و افزایش ایمنی پرنده و در نتیجه سود اقتصادی بیشتر اجرا گردد.

وی همچنین بیماری‌های تب مالت و تب کریمه کنگو را از بیماری‌های شایع و خطرناک قابل انتقال از دام به انسان دانست وافزود: حتما دام‌های خود را علیه بیماری تب مالت واکسینه و از خوردن شیر خام و فرآورده‌های لبنی غیر پاستوریزه جداً خودداری کنند همچنین برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو گوشت قرمز مورد نیاز خود را از مراکز مجاز که گوشت حاصل از کشتار دام در کشتارگاه را عرضه می‌ کنندتهیه کنند.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است