Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بین‌الملل وزارت آموزش عالی آفریقای جنوبی با هدف افزایش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در روز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه، قالب جوپی، معاون بین الملل وزارت آموزش عالی آفریقای جنوبی در رأس هیئتی عالی‌ رتبه از وزارت مذکور و سفارت آفریقای جنوبی در تهران از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد، رشتچیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، سیم‌ چی، مدیر امور بین‌الملل، هرمزی‌ نژاد، مدیر امور پژوهشی، جاهد، مدیر دانشجویان بین‌الملل، عسکری، استاد دانشکده مواد و نماینده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی این هیئت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پس از معرفی دانشگاه صنعتی شریف و دستاورد‌های آن توسط سیم‌ چی، طرفین به مذاکره در خصوص گسترش همکاری‌ها پرداختند. پروژه‌های مشترک در حوزه‌های مورد علاقه طرفین از جمله صنایع معدنی و نانوتکنولوژی از محور‌های مذاکره میان طرفین بود. در زمینه صنایع معدنی مقرر شد طرف آفریقایی موسسه یا موسسات هدف را در آفریقا شناسایی و به دانشگاه صنعتی شریف معرفی کند.   برنامه‌های جا به‌ جایی اساتید و دانشجویان میان دانشگاه شریف و دانشگاه‌های برجسته آفریقای جنوبی نیز از دیگر موارد مورد علاقه طرفین در این جلسه بود. پس از این جلسه این هیئت بازدیدی از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه داشتند و از نزدیک با دفاتر موجود در این مرکز و خدمات ارائه شده آن‌ها آشنا شدند.   گفتنی است، دانشگاه صنعتی شریف هم‌ اکنون تعدادی همکاری پژوهشی فعال با مراکز پژوهشی آفریقای جنوبی به خصوص در حوزه نانوتکنولوژی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف سازمان توسعه و نوسازی معادن صنایع معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه

سخنگوی کرملین با تاکید بر اینکه تنش‌های منطقه به نفع هیچ یک از طرفین نیست، خواستار کاهش فوری تنش‌ها شد.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین خواستار کاهش فوری تنش‌ها در غرب آسیا شد و از همه طرفین در منطقه خواست خویشتن‌داری نشان دهند.

به گزارش اسپوتنیک، او در یک نشست خبری گفت: «ما (با طرفین) در گفت‌وگو بوده و درباره لزوم کاهش فوری تنش‌ها صحبت می‌کنیم. از همه طرفین در منطقه می‌خواهیم در این وضعیت خویشتن‌داری معقولی به خرج دهند.»

سخنگوی کرملین با بیان اینکه تداوم مناقشات در غرب آسیا به نفع هیچ یک از طرفین منطقه نیست، گفت: تماس‌های روسیه با ایران و اسرائیل دراین‌رابطه سازنده بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد. این حمله در پاسخ به حمله پیش‌دستانه این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه انجام شد؛ حمله‌ای که شهادت هفت مستشار نظامی ایران را به دنبال داشت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت