Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدجواد فدائی در کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان کرمان به موارد مربوطه در حوزه مالیات و استفاده از ماده 132 اشاره کرد و افزود: به عنوان یکی از مشوق های سرمایه گذاری در حوزه مالیات و استفاده از ماده 132 ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم به واحدهای مشمول، فرمانداران، بخشداران و دهیاران انجام شود تا زمینه ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری های جدید ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت های شرکت های ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) و ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) نیز مقرر شد که سازمان های  صنعت، معدن و تجارت شمال و جنوب استان، طرح های مورد نظر برای پیشنهاد سرمایه گذاری شرکت های مذکور در قلمرو جغرافیایی شورا در استان کرمان ( فهرج، ریگان، نرماشیر، بم، رابر و ارزوئیه، بخش های گلباف و شهداد از شهرستان کرمان، رودبارجنوب، قلعه گنج، منوجان، کهنوج، عنبرآباد و فاریاب) را تهیه کنند تا از طریق مدیریت ارشد استان این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار کرمان اظهار داشت: به منظور پیگیری تخصیص کامل اعتبارات طرح های عمرانی مناطق شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور در استان کرمان، مقرر شد پیگیری ویژه ای از طریق استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سطح کشور انجام شود.

فدائی بر اطلاع رسانی درباره استفاده از بیمه ریسک امنیتی در سرمایه گذاری انجام شده در مناطق تحت قلمرو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت تعریف طرح های فرهنگی و اجتماعی در مناطق هدف شورا در استان کرمان مقرر شد که سند توسعه فرهنگی شورای توسعه امنیت پایدار شرق کشور و تلفیق آن با سند اجتماعی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان استفاده از ظرفیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی صنعت معدن و تجارت مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰۰۰ نفر در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان از آب شرب بهره مند شدند

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: از زمان آغاز اجرای طرح جهاد آبرسانی تا پایان سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۵۵ نفر در روستاها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی در قالب طرح جهاد آبرسانی برخوردار شده اند.

محمد فرهاد امروز سه شنبه (۷ فروردین) با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح جهاد آبرسانی در قالب تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) - سپاه و بسیج سازندگی کردستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شد و در طول ۳۰ ماه قرار است ۱۶۹ روستای استان از نعمت آب شرب بهداشتی به صورت پایدار بهره‌مند شوند.

وی افزود: از این تعداد روستا ۱۲۲ مورد در قالب ۶ مجتمع آبرسانی روستایی و ۴۷ تک روستا قرار دارند و در مجموع ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: تا پیش از اجرای طرح جهاد آبرسانی ۷۶ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند بودند و پس از تکمیل این طرح، جمعیت بهره مند از آب شرب پایدار به ۸۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

فرهاد تأکید کرد: در سال جدید نیز با تمام توان در راستای آبرسانی به روستاهای مورد نظر در قالب این طرح کار خواهیم کرد تا موجبات رضایتمندی مردم استان و بهره مندی هرچه بیشتر از نعمت آب شرب فراهم شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اهمیت تکمیل مرکز تولید ایزوتوپ‌های پایدار در سال جدید/لزوم نگاه جدی به حوزه گداخت
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام
  • لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور
  • پتانسیل خفته انرژی سبز در ایران بیدار شد
  • ۱۳۰۰۰ نفر در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان از آب شرب بهره مند شدند
  • کلمبیا: اگر به قطعنامه شورای امنیت عمل نشود، کشور‌ها باید روابط خود با اسرائیل را قطع کنند
  • اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد
  • آنچه در غزه رخ می‌دهد فاجعه انسانی است/ تاکید بر تبدیل آتش‌بس فوری به صلح پایدار