Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در این مراسم در سخنانی گفت : با احداث ۴۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط برق، صنعت گردشگری منطقه زیبای کهمان در مسیر توسعه قرار گرفت.

فریدون خودنیا افزود : یکی از زیرساخت های اشتغال زایی گسترش و توسعه مناطق گردشگری است و منطقه زیبای کهمان در شهرستان الشتر نیز ظرفیت و پتانسیل اشتغال زایی چشمگیر و قابل اتکایی دارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برق لرستان در ادامه اظهار داشت: «یکی از شاخص ترین ابزارهای خدمات رسانی تامین برق به عنوان زیرساخت اصلی توسعه است». خودنیا افزود: «با درخواست مسئولین شهرستانی و پی گیری های شرکت توزیع برق استان اعتبار پروژه مشخص و مبلغ ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از منابع دولتی شرکت و مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از اعتبارات استانداری لرستان تامین و در کمترین زمان ممکن پروژه اجرایی و به پایان رسید.

وی ادامه داد: «با بهره برداری از این طرح کلیه متقاضیان گردشگری و کشاورزی پس از اخذ مجوزهای قانونی می توانند صاحب امتیاز شده و علاوه بر داشتن برق پایدار، از تعرفه های تخفیفی نیز بهره مند شوند.

صرف اعتبار ۶۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی پروژه

در ادامه مهندس مراد سپهوند مدیریت توزیع برق شهرستان الشتر ضمن بیان مشخصات پروژه اظهار داشت: «برای تامین برق منطقه کهمان و دستگاه مخابراتی ۴۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط در یک بازه زمانی مشخص احداث گردید». سپهوند گفت: «برای اجرای این پروژه مبلغ ۶۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از منابع استانی و دولتی هزینه گردیده است».

میر توزیع نیروی برق شهرستان الشتر در پایان گفت: «انتظار داریم متقاضیان انشعاب برق با ارائه مجوزهای قانونی جهت دریافت انشعاب به مدیریت توزیع نیروی برق الشتر مراجعه و نسبت به خرید انشعاب مبادرت نمایند»

۴۶

کد خبر 1270618

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برق قبض برق تفریح گردشگری استان لرستان کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز ‌گفت: برای عبور از تنش آبی احتمالی شهرستان کرج‌ در تابستان پیش‌رو، تلاش خواهیم کرد تا شبکه جدید انتقال آب به کرج، را تکمیل و وارد مدار کنیم. - اخبار استانها -

داوود نجفیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با بیان اینکه برای عبور از تنش آبی احتمالی شهرستان کرج‌ در تابستان پیش‌رو، تلاش خواهیم کرد تا شبکه جدید انتقال آب به کرج، را تکمیل و وارد مدار کنیم، اظهار داشت: با احداث شبکه جدید انتقال آب کرج، 700 لیتر برثانیه آب به تصفیه خانه شماره سه کرج انتقال می‌یابد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این خط انتقال آب 800 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که بخشی از آن توسط وزارت نیرو تامین شده است، افزود: این طرح در قالب طرح جهادی انتقال آب از رودخانه کرج به کلانشهر کرج و با هدف مهار تنش آبی توسط شرکت آب منطقه ای استان البرز و با حمایت وزارت نیرو انجام خواهد شد.

نجفیان با اشاره به افزایش شبکه آبی کرج با احداث این پروژه ادامه داد: با احداث خط انتقال آب رودخانه کرج به تصفیه‌خانه شماره سه این کلانشهر، سالانه 5.12 میلیون مترمکعب آب شرب به ظرفیت شبکه آبرسانی کرج اضافه می‌شود.

وضعیت بحرانی سد کرج در فروردین 1403 + فیلم

‌مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز در ادامه با بیان اینکه این پروژه با ساخت تصفیه‌خانه شماره سه کرج که از سال گذشته با هدف تامین آب پایدار این کلانشهر آغاز شده ‌اکنون نیز به صورت ضربتی و جهادی شبکه انتقال آب از رودخانه کرج به تصفیه‌خانه مذکور به اجرا در‌آمده است، تصریح کرد: این شبکه به طول 1.5 ‌کیلومتر با استفاده از لوله‌های فولادی به قطر 800 میلی متر در مدت زمان کوتاه اجرا می‌شود و قرار است تصفیه‌خانه شماره سه کرج تا قبل از آغاز فصل تابستان بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه این خط انتقال پیش از تکمیل تصفیه‌خانه احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های شبکه جدید انتقال آب کرج تامین آب در زمان وقوع حوادث احتمالی در شبکه انتقال آب سد طالقان است که شبکه جدید از بروز اختلال در آبرسانی به کرج جلوگیری می‌کند.

‌مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز یکی دیگر از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای را‌ تقویت سفره‌های زیر‌زمینی با استفاده از طرح‌های تغذیه مصنوعی عنوان کرد و گفت: ‌‌اکنون طرح‌های زیر‌ساختی مختلفی برای تامین آب از سدهای البرز در دست اقدام است تا بتوانیم سهمیه لازم را از این منابع آبی جذب کنیم.

نجفیان با بیان اینکه اکنون به دلیل آماده نبودن بخشی از زیرساخت‌ها‌، استان البرز به ویژه کلانشهر کرج به تامین آب از سد طالقان وابسته است، تاکید کرد: با تکمیل تصفیه‌خانه شماره سه کرج تنش آبی شرق استان البرز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد