Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، نشست اعضای کمیته داوران با حضور رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز برگزار شد. داود رفعتی در این باره عنوان کرد: نشست کمیته داوران بعدازظهر امروز با حضور مهدی تاج، ابراهیم شکوری، فریدون اصفهانیان، علیرضا سهرابی، رضا غیاثی، زاهد بحرینی، اسماعیل صفیری، محمدرضا فلاح و طاهره کشتیرانی امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: مقرر شد باشگاه‌ها برای فصل جدید لیگ برتر فرایند زیر ساخت VAR را فراهم کنند. همچنین سازمان لیگ محل نصب دوربین‌ها را به ورزشگاه‌ها اعلام کند. در هر ورزشگاه باید ۱۴ دوربین نصب می‌شود.

رفعتی افزود: باشگاه‌های لیگ برتری که میزبان مسابقات هستند باید تا آغاز رقابت‌ها فرایند زیر ساختار VAR را در ورزشگاه‌های خانگی آماده و آن را به سازمان لیگ معرفی کنند.

رئیس دپارتمان داوران درباره دوره آموزشی سیستم ویدئو چک گفت: قرار بود این کلاس را از اول تیرماه برگزار کنیم که فیفا با زمان برگزاری آن مخالفت کرد و این دوره از اول مردادماه به مدت چهار روز به مدرسی سوبخیدین در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌کنیم. سپس دوره‌ای را برای اپراتور‌های سراسر کشور برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که می‌دانیم ۸۰ کشور در دنیا متقاضی دوره VAR هستند و اجرای سیستم ویدئو چک با برگزاری این دوره که زیر نظر فیفا است، آغاز می‌شود. امیدوارم باشگاه‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: رفعتی: دوره آموزشی VAR اول تیرماه زیر نظر مدرس فیفا برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای