Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره وضعیت ارسلان مطهری و اینکه گویا این بازیکن مذاکراتی هم با باشگاه استقلال داشته است، اظهار داشت: این بازیکن امروز تماس گرفت و اعلام کرد فردا برای صحبت نهایی و امضای قرارداد به باشگاه می‌آید.

وی درباره وضعیت محمدباقر صادقی افزود: امروز با او صحبت کردیم و توافقات اولیه صورت گرفته و نهایتاً تا فردا توافق نهایی انجام می‌شود و با این بازیکن قرارداد امضا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: علیرضا منصوریان نظر مثبتی درباره محمدباقر صادقی دارد و اعلام کرده امسال می‌خواهد از او به عنوان دروازه‌بان اول تیم استفاده کند. با توجه به اینکه صادقی در بازی با نماینده عربستان به عنوان بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد، درباره دروازه‌بان اول تیم نگرانی نداریم. امیدوارم توافقات نهایی با صادقی انجام شود و این دروازه‌بان را نگه داریم.

وی درباره وضعیت کریستین اوساگونا گفت: رایزنی باشگاه با این بازیکن در جریان است. اوساگونا اعلام کرده تیم دیگری هم با او مذاکره کرده است، ولی دوست دارد در ذوب‌آهن بماند. درباره این بازیکن برخی مباحث مالی باقی مانده که صحبت‌ها در حال انجام است و این بازیکن را هم نگه می‌داریم.

جمشیدی با بیان اینکه اولویت باشگاه ذوب‌آهن تمدید قرارداد بازیکنانی است که قراردادشان به اتمام رسیده است، بیان کرد: ۴ بازیکن سرباز ما برمی‌گردند و با بازگشت محمدرضا خلعتبری و رحیم زهیوی، آنچنان کمبود بازیکن نداریم، ولی با توجه به شرایط، اگر علیرضا منصوریان در پستی نیاز به بازیکن داشت باشگاه حتماً در این زمینه اقدام می‌کند.

وی درباره وضعیت ۳ بازیکن سرباز این تیم که در تهران مشغول گذراندن دوره آموزشی هستند و اینکه چرا به اصفهان منتقل نشدند، بیان کرد: فعلاً مساعدتی صورت نگرفته و این بازیکنان در حال آموزش هستند. البته این شبهه وجود دارد که دوره آموزشی در ابتدای دوره سربازی انجام می‌شود و چرا پس از دوره سربازی به این بازیکنان اعلام شده به دوره آموزشی بروند؟ در حال رایزنی هستیم تا این بازیکنان زودتر ترخیص شوند، چون علیرضا منصوریان روی این بازیکنان برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حساب باز کرده و اسامی آن‌ها نیز ارسال شده است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه اگر این بازیکنان ترخیص نشدند تکلیف ذوب‌آهن چه می‌شود، اضافه کرد: قول‌هایی داده‌اند و مدیرعامل باشگاه نیز در حال پیگیری این موضوع است.

وی در پاسخ به اینکه آیا ذوب‌آهن به اردوی خارجی خواهد رفت، خاطرنشان کرد: قرار است علیرضا منصوریان پس از بستن تیم، درخواست اردو و اینکه در داخل یا خارج کشور باشد را به ما اعلام کند و در هیئت‌مدیره تصمیم‌گیری می‌شود.

جمشیدی افزود: تفاوت ذوب‌آهن با سایر تیم‌ها حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم بتوانیم زودتر تیم را ببندیم. مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن نیز اعلام کرده با قدرت از تیم حمایت خواهد کرد و امیدوارم با تداوم این کمک‌ها، بتوانیم تیم خوبی را راهی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کنیم.

انتهای پیام/م

  صحبتهای سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره رایزنی با ارسلان مطهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای