Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@05:10:25 GMT

الاهلی عربستان در آستانه اعلام رسمی توافق با برانکو

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۲۴۸

آفتاب‌‌نیوز :

برانکو ایوانکوویچ امروز با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواهان فسخ قراردادش شد. به این ترتیب برانکو را باید از پرسپولیس جدا شده دانست مگر اینکه اتفاقات خاصی رخ بدهد.

همزمان با اعلام فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس، رسانه ها و فضای مجازی در عربستان به این موضوع پرداخته و از تیم الاهلی عربستان به عنوان مقصد بعدی برانکو یاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توییتر منتسب به نقل و انتقالات عربستان امروز در اینباره نوشت: «الاهلی عربستان در آستانه اعلام توافق با برانکو ایوانکوویچ کروات»

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: الاهلی برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی رضا عنایتی با اشاره به آغاز سفر عمره گزاران ایرانی به عربستان  بعد از چندین سال وقفه اظهار کرد: این اقدام در چارچوب مراحل توافقی است که در اسفندماه ۱۴۰۱  میان وزیران خارجه دو کشور در پکن منعقد شد.

وی در مصاحبه با شبکه خبری العربیه، بازگشت پروازهای مستقیم بین دو کشور و چندین پرواز عمره را از جمله مراحل اجرای این توافق‌نامه ذکر کرد که در چارچوب آن اکنون از شهروندان ایرانی برای ادای عمره در عربستان استقبال می‌شود.

عنایتی در این ارتباط افزود: این پروازها به مدت ۲۰ روز تا قبل از آغاز موسم حج ادامه خواهد داشت و تعداد کل عمره‌گزاران ایرانی تا آن زمان که پروازهای سفر عمره پایان خواهد یافت، به ۶۰۰۰ نفر خواهد رسید.

وی درباره تعداد حج‌گزاران ایرانی در موسم حج امسال نیز گفت: بر اساس توافق میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس سرانجام فروخته شد، از دولت به دولت!
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان