Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:37:12 GMT

طالقانی: فدراسیون توجهی به حرف‌های قاضی‌زاده ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۲۸۵

طالقانی: فدراسیون توجهی به حرف‌های قاضی‌زاده ندارد

اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با واکنش هایی از سوی برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همراه بود هرچند خود فدراسیون رسما اظهارنظری نکرده است.

به گزارش" ورزش سه" احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی امروز بیانیه ای بلند و مفصل و البته انتقادی را درباره فدراسیون فوتبال منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با "خبرگزاری تسنیم" گفت:« مجلس به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در رأس امور است اما آقای قاضی‌زاده فکر می‌کند خودش در رأس امور قرار دارد.» او افزود:« قطار فوتبال بی‌توجه به حواشی به راه خودش ادامه می‌دهد. فدراسیون با همه وجود درگیر برنامه‌های تیم المپیک و سایر تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است و فرصتی برای پاسخگویی به هر اظهارنظری ندارد. عادت هم نداریم مثل برخی افراد با همراهی یک نفر اطلاعات آرشیوی را درست و غلط به افکار عمومی تلقین کنیم و در هفته چند بار درباره موضوعاتی که اطلاع کافی نداریم صحبت کنیم.»


او اضافه کرد: «مجلس به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در رأس امور است ولی آقای قاضی‌زاده فکر می‌کند خودش در رأس امور قرار دارد. رابطه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با مجلس شورای اسلامی هم در بهترین حالت ممکن خود قرار دارد و رئیس محترم و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در هفته‌های اخیر چند بار نشست‌هایی را به صورت خصوصی و عمومی با نمایندگان محترم داشتند و پیشنهادات سازنده و خیرخواهانه‌ای را ارائه کردند و هرگز نخواستند چون شما از فوتبال بهره‌برداری ابزاری کنند.»

 

طالقانی همچنین گفت: «یک کلام و ختم کلام؛ امیدوارم آقای قاضی‌زاده یک بار برای همیشه به پیشنهاد خیرخواهانه این برادر دینی خود عمل و به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند. او باید بداند که در فوتبال افراد ذیصلاح حضور دارند. ضمن اینکه ایشان هر تخلفی از باشگاه‌ها و فوتبال در هر رده‌ای دارد حتما در اسرع وقت به مراجع ذیصلاح ارجاع دهد.»

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به پایان دوران سرپرست دبیری محمد مشهدی یاری و همچنین استعفاء وی حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز(چهارشنبه)طی حکمی پژمان معتمدی را بعنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

در متن حکم معتمدی آمده است؛
نظر به تعهد،تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی،به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود پیگیری امور برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رسیدگی به امور جاری مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال،در سایه توجهات علی ابن موسی الرضا(ع)و با به ه گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه پایدار دوومیدانی گام بردارید.

لازم به ذکر است،پژمان معتمدی از جمله مربیان و مدرسین برجسته ورزش دووومیدانی است،که در حال حاضر بعنوان ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌نماید که در سوابق وی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی،مدرس ارشد کنفدراسیون دوومیدانی و فوتبال آسیا بعنوان برخی از فعالیت‌های وی دیده می‌شود.

کد خبر 6081010

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد