Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا با اعلام رضایت از میزبانی ارومیه گفت: هدف ما بازی‌های انتخابی المپیک است و به همین دلیل از نفرات اصلی استفاده نکرده ایم.

به گزارش ایسنا، گلن هوگ سرمربی تیم ملی والیبال کانادا در نشست خبری بعد از بازی برابر لهستان در نشست خبری گفت: به تیم لهستان به خاطر برد خوبی که به دست آورد تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تیم خوب و استواری هستند که استعدادهای زیادی دارند.

او افزود: ما یک مقدار ناهماهنگی داشتیم و تعدادی از بازیکنان اصلی خود را هم در اختیار نداشتیم، البته برای جوانان ما بسیار خوب است، خصوصاً برای پاسور تیم ما که می‌تواند در آینده کمک کننده باشد. باید روی نقاط ضعفمان بیشتر کار کنیم تا به برتری برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان اصلی خود در این مسابقات استفاده نکرده است؟ گفت: باید بگویم که ما یک گروه پایه ۱۸ نفره داریم که فاصله زیادی میان آنها با نفرات اصلی تیم هست. بازیکنانی هم مصدوم هستند و تصمیم گرفته‌ایم به آنها استراحت دهیم و این استرانژی تیم ما بود. می‌خواهیم به انتخابی المپیک برسیم و به همین دلیل از جوانان استفاده می‌کنیم. پاسور جوان ما هم اولین حضور خود در تیم ملی را تجربه می‌کند و باید به او زمان داد.

او نیز در مورد میزبانی ارومیه گفت: همه چیز خوب بود و برای ما مشکلی پیش نیامد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است

مهاجم ایتالیایی پیشین شیاطین سرخ، نام هم تیمی سابقش را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی تن هاخ مطرح کرده است. 

جوزپه روسی در روی کین این توانایی را دیده است که به جای اریک تن هاخ روی نیمکت منچستریونایتد مشغول به کار شود.

طرفداری | به گزارش سایت گل، آینده تن هاخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا در صورتی که این سرمربی نتواند شیاطین سرخ را به سهمیه اروپایی برساند، ممکن است INEOS در پایان فصل او را اخراج کند. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جانشین احتمالی او وجود دارد و نام هایی مانند زین الدین زیدان، گرت ساوتگیت، توماس توخل و روبرتو دزربی مطرح شده است.

با این حال، جوزپه روسی، مهاجم سابق منچستریونایتد، بر این باور است که روی کین، اسطوره باشگاه، گزینه ایده‌آلی برای جانشینی تن هاخ است، چرا که او درک کاملی از «فرهنگ» موجود در اولدترافورد دارد.

جوزپه روسی، در مصاحبه با DAZN گفت:

وقتی به این فکر می‌کنم که روی کین به عنوان سرمربی در اولدترافورد باشد، به نظر می‌رسد که می‌تواند انتخابی عالی باشد. خیلی جالب خواهد بود. اگر باشگاه بخواهد سرمربی جدیدی انتخاب کند، قطعا باید به او فکر کند. این مرد که اسطوره باشگاه است و به ساختن فرهنگ آن‌ها کمک کرده، دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارند. شاید در این صورت برخی از بازیکنانی که برای پیراهن بازی نمی‌کنند، ارزش آن را بیشتر درک کنند. شاید به کسی نیاز باشد که به منچستریونایتد برود و به اصطلاح خانه تکانی انجام بدهد. این می‌تواند یک موقعیت عالی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی