Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس گفت: توانایی و شایستگی باید مبنا و شاخص انتخاب مدیران باشد و در مرحله بعد دست پاکی و چشم پاکی و همراهی با دولت باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در جلسه دیدار شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان‌فارس با بیان اینکه انتصاب مدیران در آموزش و پرورش باید بر مبنای خردجمعی و توجه به نظرات نخبگان، تشکل‌های صنفی، فرهنگی و سیاسی باشد، اظهار داشت: قومیت ملاک انتصاب مدیران و تصمیم گیری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه تنوع فرهنگی و قومی دارای ارزش است و باید از جنبه‌های مثبت این ظرفیت به خوبی استفاده شود، ادامه داد: نباید به قومیت به عنوان عامل جدایی و برتری نگاه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خشنودی از مطرح شدن مطالبات فرهنگیان توسط انجمن اسلامی معلمان، گفت: وقتی جامعه به صورت توده ای باشد، پیگیری ها به نتیجه مشخصی منتهی نمی شود، اما در شرایطی که جامعه متشکل بوده و مجموعه های مدنی و احزاب قانونی مطالبات خود را مطرح و پیگیری کنند می توانیم به رشد و توسعه دست پیدا کنیم.

استاندار فارس تصریح کرد: یکی از شاخصه های جامعه مدنی و پیشرفته در امور سیاسی این است که رای و نظر مردم دارای اهمیت زیادی است و تشکل های مردم نهاد توسعه پیدا می کنند.

رحیمی افزود: انجمن اسلامی معلمان که دارای یک هزار و 800 عضو در استان فارس و حدود 13 هزار عضو در سطح کشور است شامل افرادی اندیشمند است که در فرهنگ جامعه و جهت گیری آموزش و پرورش موثر هستند.

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: در انتخابات هر چه مردم تصمیم بگیرند، خوب است و در بحث اجرا، ما تلاش و تاکیدمان عمل به مر قانون است و متخلفان را مواخذه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: افراد هیچ تفاوتی برای ما ندارند و همه کاندیداهایی که از مجاری قانونی وارد انتخابات شوند، محترم هستند.

استاندار فارس با بیان این که آموزش و پرورش در بسیج افکارعمومی و بالابردن مشارکت مردم و همچنین در اجرای انتخابات خیلی مهم است، تصریح کرد: در انتخابات گذشته هم تکیه زیادی به فرهنگیان وجود داشت و بار زیادی از برگزاری انتخابات بر عهده آنان قرار گرفت.

رحیمی افزود: امیدواریم همچنان که خواست امام راحل(ره) بود با توجه بیشتر و تقویت آموزش و پرورش، جامعه اصلاح شده به رشد مناسب خود برسد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش و پرورش جامعه رشد و توسعه شاخص نخبگان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد

آفتاب‌‌نیوز :

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است؛ لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد. 

وی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتار‌ها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است، اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس