Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زارع مدیر تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: در سال گذشته با تلاش کادر فنی و بازیکنان برای سال اول نتایج خوبی کسب کردیم و توانستیم در جایگاه مناسبی قرار بگیرم و هدفمان در لیگ امسال کسب نتایج بهتر و استفاده از بازیکنان جوانان بومی بود که متاسفانه با وجود اینکه چندین اسپانسر قول حمایت از تیم ما داده بودند، اما متاسفانه این امر محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای فصل جدید با یک اسپانسر به توافق رسیدیم که شرط آن اسپانسر برای حمایت از تیم پارس آرا انتقال تیم به تهران و یا مشهد است که در صورتی که در استان از این تیم حمایت نشود بر خلاف میل باطنی که نگه داشتن تیم در استان است مجبور به انتقال این تیم از استان می‌شوم.

مدیر تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز همچنین با اشاره به اینکه هیچ گاه تمرینات این تیم حتی با حضور تعداد کم بازیکنان تعطیل نشده گفت برای از دست ندادن زمان نامه نگاری برای خروج تیم فوتسال بانوان پارس آرا با هیات فوتبال نیز انجام شده که آن‌ها از ما فرصت خواسته اند تا راهکاری برای کمک به تیم پیدا کنند، اما تاکید میکنم ما نباید فرصت را از دست دهیم.

زارع اظهار کرد: کسانی که ما را محکوم به خیانت به استان می‌کنند و یا معتقدند ما برای بازارگرمی حرف از انتقال تیم می‌زنیم و فکر می‌کنند می‌توانند تیم داری کنند قدم پیش بگذارند تا تیم را برای یک فصل در اختیارشان بگذاریم ما هم قول میدهیم کنارشان باشیم.

او گفت: در بین مدیران تیم‌های فوتبال و فوتسال تنها یک بار به دفتر مدیر کل ورزش و جوانان آن هم بعد از گرفتن نوبت و در ساعت مراجعات عمومی مراجعه نمودم آن هم برای دریافت کمک به تمام تیم‌های بانوان و رعایت عدالت جنسیتی نه برای تیم شخصی و در کل با تمام توان نگذاشتیم تا بانوان فوتسالیست شهرمان دچار مشکل شوند، اما متاسفانه امکانات به طور عادلانه بین آقایان و بانوان تقسیم نشده است چه از جهت مالی و چه زیر ساختی و بانوان مظلوم مانده اند.

وی گفت: اگر موفقیت زنان در این ساله‌ای اخیر را با قبلا مقایسه کنیم با اطمینان می‌توان گفت ورزش بانوان از زیر سایه ورزش آقایان بیرون آمده است.

وی بیان کرد: معتقدم در ورزش کشور و بخصوص شهر شیراز عدالت بین بانوان و آقایان برقرار نشده و بانوان از بسیاری امکانات محرومند حتی یک زمین چمن استانداد برای بانوان باوجود ایجاد مدارس فوتبال بانوان وجود ندارد.

وی افزود: سوالی که از مسئولین دارم این است که برای حامیان مالی که در ورزش هزینه می‌کنند تا کنون چه اقداماتی انجام داده اند آیا عدالت جنسیتی در ورزش رعایت شده آیا منابع مالی که به ورزش تزریق شده عادلانه تقسیم شده چه تلاشی در راستای رسانه‌ای و پخش ورزش بانوان صورت گرفته است.

زارع افزود: هر کس قدرت سیاسی بیشتری دارد و در بعضی مواقع صدای بلندتر و رساتری داشته باشد موفق‌تر است.

زارع افزود: طبق اصل قانون ۲۰ و ۲۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عدالت پایه اصلی و نیاز ضروری ورزش بانوان است.

وی گفت: مگر نه اینکه تحقق مطالبات زنان باعث احقاق بخشی از عدالت اجتماعی در جامعه میشود و یکی از مهمترین معیار‌ها برا سنجش و درجه توسعه یافتگی یک کشور میزان اهمیت و اعتباری است که زنان در آن کشور یا شهر دارا هستند پس باید نگاه به ورزش بانوان تغییر کند.

زارع افزود: ضمن تشکر از مدیر مدیرکل ورزش و جوانان فارس تقاضا دارم دستوردهد تا کمک‌هایی که به تیم‌های فوتبال و فوتسال فارس شده است به صورت تفکیف شده بیان شود.

مدیر تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز همچنین بیان کرد: در طول ماه‌های اخیر تنها کسی که پیگیر کار‌های ما و جذب اسپانسر برای ما بود احمد تنوری عضور شورای شهر است که از او کمال تشکر را داریم.

وی در پایان گفت: در روز‌های آینده تکلیف این تیم مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال

   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی پوشان فوتسال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی گفت: از جناب آقای هاشمی وزیر محترم سپاسگزارم که برای دومین بار در جمع ملی‌پوشان فوتسال حاضر شدند، اهتمام ایشان در این حوزه جای تقدیر و تشکر دارد.    وی افزود: تلفیق بین چهره‌های باتجربه و جوان تصمیم درست آقای شمسایی برای آینده‌سازی است. بازیکنان تیم فوتسال دشواری‌ها و کمبود‌ها را تحمل می‌کنند و همیشه مایه مباهات هستند.   هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی بیان داشت: خیلی خوشحالم که در آخرین تمرین شما در تهران پیش شما هستم، امیدوارم به لطف خدا و تلاش و جنگندگی که دارید عیدی خوبی به مردم بدهید.   وی بیان داشت: بحث جوانگرایی اگر با تدبیر و عاقلانه باشد حتماً موثر است و به آقای شمسایی تبریک میگویم که میانگین سنی تیم ملی را پنج سال کاهش داده است.    وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: جام رمضانی که در سراسر کشور برگزار می‌شود اتفاق بزرگی است و آقای تاج به عنوان تصمیم‌گیر کلیدی فوتسال آسیا تواند این مسابقات را به عنوان یک الگویی برای تمام کشور‌های مسلمان بدل کند و شاهد یک رمضان کاپ در سطح بین‌المللی باشیم.   احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال نیز ضمن خیرمقدم به وزیر و همراهان گفت: تیم ملی فوتسال چندین اردوی تدارکاتی را در خلال تعطیلات برگزار کرد و برای برگزاری دیدار‌های تدارکاتی به تورنمنت ویتنام اعزام شد.    وی افزود: این ۱۴ نفری که به عنوان لیست نهایی اعلام شده‌اند، سربازان ایران هستند و به نمایندگی از خانواده فوتسال ایران با تمام وجود برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند.   وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار گفت: هیچ چیزی برای دل‌خوش کردن مردم جلودار تیم ملی ما نیست، ما با پرچم مقدس ایران به میدان می‌رویم و با حمایت‌های رئیس فدراسیون ایمان دارم اول جام قهرمانی را پس می‌گیریم و دوم جام را به مردم ایران تقدیم کنیم.   در حاشیه این دیدار جایزه سعید احمدعباسی آقای گل لیگ برتر فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به وی اهدا شد.   تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران فردا ساعت ۱۸ برای شرکت در جام ملت‌های آسیا عازم شهر بانکوک در کشور تایلند است. ­

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط درخت روی خودرو + تصاویر | سقف پژو پارس له شد
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • ببینید | لحظه خارج شدن پروانه از پیل
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • زمان پرواز تیم ملی فوتسال به بانکوک
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در سراوان
  • وزیر با هدیه به اردوی تیم ملی فوتسال رفت (عکس)
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها