Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی  از دستگیری وکیل قلابی با ۱۲ فقرهکلاهبرداری به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اراک خبر داد و گفت: در پی اعلام گزارش‌هایی از فعالیت‌های غیرقانونی فردی تحت عنوان وکیل دادگستری در سطح شهرستان اراک و اعلام گزارش‌هایی از کلاهبرداری‌های متعدد این فرد، بررسی تخصصی موضوع به پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراحل تحقيقات تخصصي پليس، مشخص شد كه اين فرد با جعل عنوان وكيل، با شناسايي افراد داراي مشكل به روش هاي مختلف براي مرتفع كردن موانع كاريشان، مبالغي از آنان دريافت كرده و ديگر پاسخگوي مراجعه كنندگان خود نيست.

سپهوند ادامه داد: با پيگيري هاي شبانه روزي ماموران انتظامي، اين فرد شناسايي و اسناد و مداركي در خصوص كلاهبرداري هاي متعدد او از شهروندان اراكي به دست آمد.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: سرانجام با مراقبت هاي نامحسوس پليس، متهم در مخفيگاهش شناسايي و دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي انتقال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعترافات فرد دستگير شده به ۱۲ فقره كلاهبرداري گفت:‌ اين فرد با جعل عنوان وكيل در حدود ۸۰۰ ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود كه با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت