Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در اختتامیه یادواره شهدای این دانشگاه از خانواده شهید حمید آسنجرانی، از شهدای درگیری با گروهک تروریستی پژاک دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اراک برگزار شد و به عنوان حسن ختام این یادواره، اعضای ستاد و برخی مسئولان دانشگاه به دیدار خانواده شهید حمید آسنجرانی، از شهدای درگیری نیروی انقلابی با پژاک رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم، علیرضا مشیدی، دبیر ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اراک گفت: این برنامه به عنوان اختتامیه یادواره شهدای دانشگاه برگزار شده که شامل چندین برنامه مانند مسابقات فوتسال دانشجویی، تئاتر خیابانی و نمایشگاه دفاع مقدس و برگزار یادواره بوده است.

مشیدی ادامه داد: کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری این یادواره کمک کردند که از همه آنان تشکر می‌کنیم.

گفتنی است، شهید آسنجرانی در ۳۰ فروردین ۸۹ در محلی معروف به سنگ‌های آذرین شمال غرب در درگیری با عوامل گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسید.

در این مراسم تندیس یادواره و طراحی سیاه قلم از چهره شهید با خانواده معظم این شهید والامقام تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهداء بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های آنان هستیم و اگر این ایثار‌ها نبود کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

سردار گودرزی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

او ادامه داد: شهداء اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حاکم کردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران