Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم‌نژاد با بیان اینکه مصلی فومن یک جایگاه بزرگ فرهنگی برای شهرستان محسوب می‌شود، گفت: برای مساجد باید روحانی تعریف شود و طلبه‌های جوان به مساجد روستایی و کار در آنجا گسیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمود قاسم‌نژاد» ظهر امروز(یکشنبه، 26خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید به صورت منظم، دقیق و هدفمند برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار فومن با بیان اینکه اهتمام لازم در اتمام مصلی این شهرستان وجود دارد، افزود: مصلی فومن یک جایگاه بزرگ فرهنگی برای شهرستان محسوب می‌شود که همه باید برای به سرانجام رسیدن آن کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه مصلی ظرفیت بزرگی است که در قلب شهر می‌تواند برای همه امور یک جایگاه مناسب باشد، گفت: در ایامی که بحث فراغت نسل جوان وجود دارد ادارات زیر مجموعه باید برنامه‌های فرهنگی مناسب داشته باشند.

 

قاسم‌نژاد تصریح کرد: از 12 هزار دانش‌آموزی که در اختیار آموزش و پرورش است بیش از پنج هزار نفر در بازه تابستان زیر نظر پرورشی و تربیت بدنی این نهاد در کلاس‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری و ... شرکت می‌کنند.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه باید برای عمر این تعداد از دانش‌آموزان بعد از فراغت از تحصیل هدفمند برنامه‌ریزی شود، خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان در حوزه کارهای ورزشی و امور جوانان برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است.

 

وی با بیان اینکه ارشاد اسلامی پیشتاز موضوعات فرهنگی است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه کارهای امنیتی، احداث مسکن و ... اقدام به برگزاری کلاس‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و .. در پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌کند که جای تقدیر دارد.

 

قاسم‌نژاد با بیان اینکه شهرستان فومن به لحاظ نسبت جمعیتی به تعداد مساجد که در کشور قائل شده‌اند، از مساجد بیشتری برخوردار است، افزود: این امر نشانه علاقه‌مندی مردم نسبت به این مسیر است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه مساجد در روستاها مورد کم‌مهری واقع می‌شوند و این مکان امن الهی تهی از مردم است، گفت: برای مساجد باید روحانی تعریف شود و طلبه‌های جوان به مساجد روستایی و کار در آنجا گسیل شوند.

 

وی با بیان اینکه خواستگاه ما از کودکی از مساجد بوده و همواره در مساجد افراد با سابقه و ریش سفید به عنوان هیئت امنا مورد توجه بودند، تصریح کرد: مردم ما گرایششان به دین و مذهب به صورت دلی است و ما باید در هیئت‌ها، کانون‌ها و مساجد از همه گروه‌های سنی استفاده کنیم زیرا بخشی از جامعه برای این افراد است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شیراز خبرگزاری شبستان شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس دهه کرامت اردبیل حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع مساجد فومن شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ

سرهنگ شریفی با اشاره به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج زارچ در ماه مبارک رمضان با رویکرد ۳۰ روز ۳۰ خدمت گفت: در راستای برپایی سفره افطاری ساده، پنج هزار بسته‌بندی به همت خیران تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه‌ی مساجد شهرستان بین نمازگزاران و روزه‌داران توزیع شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ افطاری ساده، تقویت روحیه معنوی روزه‌داران به‌ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شرایط جدید اعزام به خدمت چیست؟
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • رشت، انزلی و فومن رتبه اول تا سوم در ماندگاری اقامت در گیلان
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است