Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: آقای برانکو همان طور که قبلاً گفته بودیم به باشگاه نامه‌ای داده بودند که ما تا روز سه‌شنبه مطالبات‌شان و پیش پرداخت فصل آینده را به او پرداخت کنیم. این مبلغ تهیه شد و طی دو فقره اعلام کردیم که با مراجعه به باشگاه آن را بگیرند. باشگاه همچنان بر این موضوع تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فقط به آقای برانکو فکر می‌کند و به هیچ گزینه دیگری فکر نخواهد کرد.

او ادامه داد: به ایشان اعلام شده که بیایند و پولشان را بگیرند. هم پول خودشان و هم دستیارانشان. علاوه بر این پیش پرداخت فصل آینده هم آماده است. ارز هم تهیه شده و همین الان قابل پرداخت است.

عرب در خصوص نامه فسخ برانکو هم توضیح داد: نامه‌ای به دست ما رسید و هم به آقای برانکو جواب دادیم که شما با باشگاه قرارداد دارید. شما زحمات زیادی برای باشگاه کشیده‌اید و ما همچنان بر اساس قراردادی که رسماً با شما داریم خواستار ادامه همکاری هستیم و به غیر از این به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و پول شما آماده است.

او در پاسخ به این پرسش که مبلغ خواسته شده از سوی برانکو چه قدر است بیان کرد: گفتن رقم دقیق حرفه‌ای نیست اما او از ما کل بدهی‌ای که در نامه مشخص کرده به اضافه پیش پرداختش را مطالبه کرده است که ما هم پرداخت می‌کنیم.

عرب در پاسخ به این پرسش که باشگاه به ماندن برانکو چه میزان امیدوار است، گفت: قطعاً امیدواریم که اتفاق بیفتد چون ما با آقای برانکو قرارداد رسمی داریم. امروز هم اعلام کردیم این قرارداد از نظر ما پابرجاست و به هیچ وجه فسخ را نمی‌پذیریم. ایشان تا سه‌شنبه به ما فرصت داده بودند و ما دو روز زودتر این پول را آماده کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر توافق برانکو با الاهلی عربستان هم اظهار کرد: ما اصلاً این‌ها را نشنیدیم چون این‌ها رسمیت ندارد. ما به موضوعات غیر رسمی توجه نداریم. ما یک موضوع رسمی داریم که نامه آقای برانکو بود که تا روز سه‌شنبه به ما فرصت داده بود و ما دو روز زودتر آن را آماده کردیم.

عرب در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو می‌تواند قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند بیان کرد: خیر به هیچ‌وجه. وقتی وکیلش به ما اعلام کرده که تا روز سه‌شنبه به ما فرصت می‌دهند آن بندی که در قرارداد برانکو مبنی بر امکان فسخ قرارداد وجود دارد دیگر اعتبار ندارد چون ما یک نامه جدید گرفتیم که تا روز سه‌شنبه به ما فرصت داده بودند.

او ادامه داد: طبق توافقی که با برانکو داشته‌ایم برای روز پنجم تیر ما برای او بلیت برگشت گرفته‌ایم.

کد خبر 444252

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد

امتداد - معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ – در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.
دکتر اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ  ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.
گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!