Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:42:38 GMT

پیمان پورنصر خاکباز شهردار منطقه ۱۶ شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۷۰۴

پیمان پورنصر خاکباز شهردار منطقه ۱۶ شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حکمی پیمان پورنصر خاکباز را به سمت شهردار منطقه ۱۶ منصوب کرد. 

پیش از این هادی زبده، مسئولیت شهرداری منطقه ۱۶ را بر عهده داشت. 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران در تشریح پروژه‌های آماده بهره برداری در سطح منطقه ۲ گفت: با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری دوره ششم و تأکیدات شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان این پروژه‌ها به تدریج وارد چرخه خدمت‌رسانی شده و در آینده نزدیک به صورت یکپارچه به بهره‌برداری می‌رسند و به صورت رسمی تحویل شهروندان تهرانی خواهد شد. 

وی افزود: پروژه‌های توسعه منطقه ای، محله‌ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمت رسانی به شهروندان اجرا و آماده بهره برداری است.

صالحی بهسازی فضا‌های شهری، ارتقای سرانه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها در تحقق ایجاد شهر انسان محور را مهم‌ترین راهبرد مدیریت منطقه در اجرای طرح‌های شهری برشمرد و گفت: به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و همچنین تسهیل در دسترسی همه شهروندان و همچنین افراد کم توان به امکانات شهری، طرح‌های عمرانی در قالب مناسب سازی معابر و بوستان‌ها و همچنین اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه از بهره برداری تلویزیون شهری در ورودی ساختمان خبر داد و گفت: با هدف بهره گیری از ابزار‌های نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی این تلویزیون در ورودی ساختمان جانمایی شد.

 وی رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی معابر را از دیگر طرح‌های اجرایی برشمرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت، شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا، ایمن سازی شبکه بزرگراهی، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی و همچنین اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک از جمله طرح‌های ترافیکی آماده بهره برداری است.

صالحی در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت: ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو، بهسازی زمین بازی بوستان‌ها، پایدارسازی بوستان پرواز و ... از دیگر پروژه‌های اجرایی است.

شهردار منطقه تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت‌های منطقه برشمرد و گفت: احداث سوله ورزشی پونک و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین‌های ورزشی، راه اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز، خانه مادر و کودک و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این پروژه‌ها است.

صالحی در ادامه به تکمیل تصفیه خانه پساب بوستان نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: پروژه بازچرخانی پساب برای آبیاری فضای سبز منطقه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی با رویکرد حفاظت از محیط زیست است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تخریب سازه ناایمن پس از ۱۹ سال در شمال تهران
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ۱۶
  • افتتاح‌های مترویی منطقه هفت در سال آینده ادامه دارد 
  • افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال آینده هم ادامه دارد
  • توزیع ۴۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ تبریز
  • ۴۳ هزار مترمربع پیاده رو سازی در منطقه ۱۵+فیلم
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۱۵ در تهران