Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تجهیز خانه های روستایی خبر داد و گفت: ۲۲ دستگاه خودرو به صورت همزمان حامل  اقلام ورزشی به مناطق روستایی اعزام می شوند.

وی بیان کرد : این تجهیزات شامل میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج، دارت، توپ فوتبال و والیبال است که در اختیار  خانه های روستایی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  با اشاره به اهمیت ورزش در بین روستاییان و تقویت روحیه نشاط و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی  گفت : هدف از این اقدام دسترسی جامعه ورزش روستایی به امکانات تفریحی - تکمیل و تجهیز خانه‌های روستایی  است تا در دور ترین نقاط هم بتوانند از امکانات ورزشی  بهره مند شوند.

وی با اشاره به اعتبار  هزینه شده  این تجهیزات گفت: اعتبار  ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل آسیب اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صرف تجهیز  امکانات ورزشی برای  خانه های روستایی در استان شده است .

 

انتهای  پیام/ز


دسترسی جامعه ورزش روستایی به امکانات تفریحی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند