Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:19:28 GMT

اعلام عناوین روز های دهه کرامت سال ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۷۱۶

اعلام عناوین روز های دهه کرامت سال ۱۳۹۸

طاهریان، ضمن اعلام عناوین روز های دهه کرامت سال ۱۳۹۸، گفت: شعار دهه کرامت امسال نیز «خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» است که در برنامه ها مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  «مرتضی طاهریان» امروز (یکشنبه 26 خرداد) در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که با حضور اعضای کشوری و استانی شورا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: دهه کرامت امسال از روز پنجشنبه (13تیرماه) مصادف با اول ذیقعده و سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر آغاز می شود که شعار آن «حضرت فاطمه معصومه (س)، جلوه کرامت و مهربانی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: برای 14تیرماه، روز دوم عنوان «در شادی اهل بیت علیهم السلام شاد باشیم»، 15تیرماه، روز سوم «خدمت به مردم، لذت روحی - نشاط معنوی» و 16تیرماه، روز چهارم عنوان «رونق تولید، شادی و امید» انتخاب شده است.

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 17تیرماه، روز پنجم از ایام دهه کرامت روز بزرگداشت امامزادگان است، عنوان این روز «امامزادگان، ذخائر معنوی جامعه» نامگذاری شده است.

طاهریان عنوان 18تیرماه، روز ششم دهه کرامت مصادف با روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) را «حضرت شاهچراغ (ع)، جلوه مودت و مقاومت» اعلام کرد و گفت: 19تیرماه، روز هفتم دهه کرامت با عنوان «مساجد، پایگاه ترویج مشارکت اجتماعی»، 20تیرماه، روز هشتم با عنوان «شهدا، الگوی جوانان در تحقق گام دوم انقلاب» و 21تیرماه که نهمین روز از ایام دهه کرامت و روز عفاف و حجاب نیز است با عنوان «عفاف و حجاب، گوهر خانواده مهدوی» نامیده شده است.

وی عنوان 22تیرماه و دهمین روز از ایام دهه کرامت را «تشکل های مردمی، پرچمدار خدمت کریمانه» اعلام کرد و خاطرنشان کرد: آخرین روز از دهه کرامت، 23تیرماه که مصادف با میلاد مسرور حضرت امام رضا (ع) است با عنوان «امام هشتم، جلوه رأفت-محور وحدت» نامگذاری شده است که ایران اسلامی سراسر نور و شادی می شود.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز خطبه نماز جمعه دهه کرامت اردبیل نماز جمعه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان غنی سازی اوقات فراغت نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس دهه کرامت شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روز بزرگداشت سعدی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | روز بزرگداشت سعدی
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • مصرف در تنگنای نااطمینانی؛ دولت کار خودش را می‌کند
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین