Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در تابستان امسال سفر‌های دو و سه روزه درون استانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار خواهد شد.

جمشیدی با بیان اینکه هزار و ۹۳۵ مددجو کرمانشاهی به این سفر‌های کوتاه درون استانی اعزام خواهند شد، بیان کرد: هدف از اعزام مددجویان به این سفر‌های کوتاه حضور در دوره‌های آموزشی و تربیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مددجویان اعزام شده به سفر‌های درون استانی در مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه اسکان داده خواهند شد، افزود: سفر‌های درون استانی مددجویان در سه گروه بانوان و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانش آموزان پسر و دانش آموزان دختر برگزار می‌شود.

کامیار جمشیدی بیان کرد: مددجویانی که به این سفر‌ها اعزام می‌شوند در کنار حضور در کارگاه‌های آموزشی از اماکن مذهبی و جاذبه‌های تاریخی استان نیز دیدن خواهند کرد.

جمشیدی یادآور شد: همچنین در اوایل تیر ماه امسال مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی (ع) میزبان ۲۰۰ مادر و دختر از استان همدان در قالب سفر‌های کشوری خواهد بود.
شایسته ذکر است، به گفته معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه در تابستان سال گذشته بیش از ۱۱ هزار مددجو کرمانشاهی به سفر‌های درون استانی اعزام شدند.

انتهای  پیام/ز

 

امسال مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی (ع) میزبان ۲۰۰ مادر و دخترهمدانی است 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دومین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ورزشی، تفریحی وفرهنگی احیای دریاچه ارومیه بعد از ظهر امروز به ریاست رضا ابراهیمی ، معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و با حضورفرماندار شهرستان ارومیه،  مدیران کل و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، در این جلسه که در مرکز حفاظتی و بازدیدکنندگان شهید موسی کلانتری پارک ملی دریاچه ارومیه و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد ، اعضای حاضر دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص برگزاری نخستین جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی احیای دریاچه ارومیه بیان کردند و هماهنگی های لازم در راستای آماده سازی زیرساخت ها و اجرای برنامه های جشنواره به عمل آمد.

گفتنی است این جشنواره با دستور استاندار آذربایجان غربی و برای نخستین بار با محوریت حفظ محیط زیست و احیای دریاچه ارومیه همراه با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و زیست محیطی  ۲۴ ام فروردین ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • بازدید روزانه ۲۰۰۰ گردشگر از قوری قلعه روانسر
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • رونمایی سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی