Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:54:23 GMT

عرب : فسخ قرارداد برانکو را نمی پذیریم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۷۵۵

عرب : فسخ قرارداد برانکو را نمی پذیریم

ایرج عرب امروز (یکشنبه) هنگام خروج از باشگاه پرسپولیس درباره تازه ترین نامه برانکو و دستیارانش برای فسخ قرارداد با این باشگاه، عنوان کرد: همان طور که قبلاً نیز گفتیم وکیل برانکو سرمربی تیم پرسپولیس برای پرداخت مطالبات و پیش پرداخت قرارداد فصل بعد این مربی تا روز سه شنبه به ما مهلت داده بود و ما امروز یعنی ۲ روز زودتر این مطالبات را آماده پرداخت و موضوع را به وکیل وی اعلام کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درپ اسخ به این سوال که چقدر به ماندن برانکو در پرسپولیس امیدوار هستید، افزود: بسیار به این موضوع خوشبین هستم. ما با این مربی قرارداد داریم و فقط به برانکو فکر می کنیم و به گزینه دیگری اصلاً فکر نمی کنیم.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بر این اساس از او خواسته ایم برای دریافت مطالبات خود و دستیارانش به ایران آمده و آن را دریافت کند.
وی یک بار دیگر در پاسخ به این سوال که آیا نامه درخواست فسخ قرارداد را دریافت کرده اید یا نه، تاکید کرد: بله. این نامه را دریافت کردیم و در پاسخ به آن نامه ضمن تشکر از زحمات این مربی به وی یادآور شده ایم که همچنان با ما قرارداد دارد و باشگاه به طور رسمی خواستار ادامه همکاری با شماست و به غیر از این به چیز دیگری فکر نمی کند. ما با اشاره آماده شدن مبلغ مطالبات، از برانکو خواسته ایم فردا بیاید و پول خود را دریافت کند.‌

**نمی توانم رقم بدهی پرسپولیس به برانکو را اعلام کنم
عرب در پاسخ به این سوال که میزان بدهی باشگاه به برانکو چه میزان است، اظهار داشت: این مبلغ را به دلیل آنکه عنوان شدن آن غیر حرفه ای است، نمی توانم عنوان کنم اما اطمینان می دهم تمامی مطالبات و پیش پرداخت فصل بعد آماده پرداخت است. از این رو گزینه فسخ را نمی پذیریم.
وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره مذاکرات برانکو با باشگاه های عربستانی نیز گفت: تمامی این موارد غیر رسمی است و به آن اعتنایی نمی کنیم.
مدیرعامل باشگاه در پاسخ به این سوال که آیا بندی در قرارداد این مربی برای فسخ قرارداد یک طرفه با باشگاه وجود دارد نیز اظهار داشت: خیر. بندی با این مضمون در قرارداد برانکو نیست.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درپاسخ به این سوال که اما بندی در قرارداد کادر فنی و بازیکنان خارجی وجود دارد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات طی ۲ ماه می توانند به طور یک طرفه قراردادشان با باشگاه را فسخ کنند نیز این گونه پاسخ داد: این بند هنگامی اجرایی می شود که وکیل طرف قرارداد آن را عنوان کرد ولی تا به امروز این موضوع از سوی وکیل عنوان نشده است.
به گفته وی، وکیل برانکو در آخرین نامه ای که به باشگاه ارسال کرده است به صراحت اعلام کرده است که تمام مطالبات موکلم را تا روز سه شنبه به او پرداخت کنید که ما ۲ روز زودتر مطالبات را آماده واگذاری کرده ایم.
وی درباره زمان بازگشت برانکو به ایران نیز گفت: برای روز پنجم خرداد ماه بلیت برگشت برای برانکو تهیه و برای وی ارسال شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟