Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@15:58:10 GMT

ماجرای تصویر حاشیه‌ساز اکبر عبدی ! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۷۶۷

ماجرای تصویر حاشیه‌ساز اکبر عبدی ! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و حتی برخی رسانه‌ها تصویر مردی با گریم زنانه را در فضای مجازی منتشر کردند و آن را منتسب به اکبر عبدی در فیلم جدیدش به نام «پیرزن و گربه‌هایش» دانستند. حتی کار به جایی رسید که بعضی منابع غیررسمی نام کمال تبریزی را به عنوان کارگردان این فیلم نوشتند! در صورتی که با یک جست‌وجوی ساده، معلوم می‌شد که اصلا قرار نیست فیلمی با این نام ساخته شود و اکبر عبدی بازیگر آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری که به نام اکبر عبدی دست‌به‌دست شده، در حقیقت متعلق به لویی اندرسون بازیگر و کمدین آمریکایی است که با آن گریم زنانه در سریال «سبدها» ظاهر شده و از قضا شباهت زیادی به اکبر عبدی دارد. از آن جایی که چهره اکبر عبدی طوری است که گریم بسیار خوب روی صورت او می‌نشیند، تا به حال چندین بار با گریم زنانه و در نقش شخصیت زن دیده شده است و علاوه بر چهره گریم‌پذیرش، با بازی خوبی که داشته توانسته اولین انتخاب بسیاری از کارگردانان برای شخصیت مرد زن‌نمای فیلم‌ها باشد. شباهت ظاهری این دو بازیگر به یکدیگر و سابقه اکبر عبدی در نقش شخصیت‌های زن، باعث شد بسیاری از افراد به اشتباه بیفتند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصویر حاشیه ساز اکبر عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

اکبر نصراللهی در این باره گفت: با شکایت آقای سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، آقای میثم نیلی احمد آبادی مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز به نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ متهم بود که با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، رسیدگی منتفی اعلام شد.

وی افزود: امروز همچنین پرونده آقای دانیال حاجی ابوالحسن معمار مدیر مسئول همشهری آنلاین به اتهام افترا و نشر اکاذیب موضوع شکایت آقای میلاد حاتم آبادی فراهانی رسیدگی شد. در شکایت شاکی و اظهارات وکیل اعلام شده است همشهری آنلاین در تاریخ شانزدهم آبان ۱۴۰۲، محتویات حکم دادگاه در مورد آقای میلاد حاتم آبادی فراهانی و اتهامات ایشان را بر خلاف قانون، پیش از قطعیت دادنامه منتشر کرده است.

وی ادامه داد: مدیر مسئول همشهری آنلاین و وکیل موسسه همشهری در دفاعیات خود گفته که مطلب همشهری آنلاین بعد از انتشار در رسانه‌های رسمی دیگر و همچنین نام بردن سخنگوی وقت قوه قضائیه از آقای میلاد حاتمی، بدون سوء نیت و در راستای وظیفه حرفه‌ای و اطلاع رسانی، بازنشر داده شده است. اعضای هیات منصفه بعد از استماع شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانسته‌اند.

وی افزود: آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده آقای مهدی گیوه کی مدیر مسول روزنامه جام جم و علی‌اکبر عبدالعلی زاده بود. مشتکی عنهم با شکایت شرکت فناوران ایده پرداز صبا به نشر مطالب خلاف واقع متهم هستند. در تاریخ دهم بهمن ۱۴۰۱ در روزنامه جام جم با مدیر مسئولی آقای مهدی گیوه کی و با نویسندگی آقای علی اکبر عبدالعلی زاده، اباحه گری افکار الحادی اندیشه‌های صهیونیسم رواج روابط آزاد و خارج از عرف و بارو‌های دینی عادی سازی بی اخلاقی لطمه به پیکره جامعه تخلفات فرهنگی عوام فریبی و تخلفات اجتماعی را به شاکی منتسب دادند که هیات منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های آقایان میثم نیلی، دانیال حاجی ابوالحسن معمار، مهدی گیوه کی و علی‌اکبر عبدالعلی زاده که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • واکنش معاون دفتر رهبری به حاشیه سازی درباره توئیت دیروزش + عکس | تذکر رهبری به برخی مسئولان در موضوع حجاب و ماجرای یک توئیت دیگر