Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@14:10:03 GMT

هوگ: حضور در این مسابقات تجربه خوبی بود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۷۷۵

هوگ: حضور در این مسابقات تجربه خوبی بود

به گزارش وانانیوز، 

گلن هوگ پس از دیدار تیمش مقابل لهستان در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: به لهستانی‌ها تبریک می‌گویم؛ آنها تیم قدرتمندی هستند. کمی ناهماهنگ بودیم و چند غایب داشتیم، اما حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما است. باید نقاظ ضعف و قوت خود را پیدا کرده و تمرینات خود را ادامه دهیم به فینال فکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص اینکه در هفته سوم با تیم های قدرتمندی بازی داشت و چند بازیکن اصلی خود را به ایران نیاورده است، گفت: ما یک گروه پایه ای 18 نفره داریم و فاصله زیادی بین آنها و سایر بازیکنان وجود دارد. چند بازیکن ما مصدوم هستند و به همین دلیل به آنها استراحت دادیم و تمرکز ما روی مسابقات انتخابی المپیک است. از طرفی پاسور ما اولین حضورش در مسابقات جهانی را تجربه می کند و فرصت خوبی دارد تا کسب تجربه کند.

هوگ درخصوص میزبانی ارومیه در هفته سوم گفت: همه چیز خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

همچنین نیکولاس هوگ، کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا هم گفت: این برد را به تیم لهستان تبریک می گویم. آنها خیلی خوب  و کم اشتباه بودند و دفاع و حملات خوبی داشتند. در ست دوم و سوم در توپ گیری دچار مشکل بودیم.

وی درخصوص تفاوت مربیگری هینن با گلن هوگ (پدرش) خاطرنشان کرد: به هر حال هر کدام از این دو مربی فلسفه مختلفی دارند، اما به هر حال شباهت هایی هم دارند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید