Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان الله نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موضوع مهم از اولویت‌های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی افزود: رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم برای حضور هر چه بیشتر آثار تولیدی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه‌های استانی، منطقه‌ای و ملی انجام و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیامدهای مثبت این امر شامل تبادل نظر با هنرمندان دیگر نقاط کشور، کسب تجربه و افزایش انگیزه است.

نجفی با اشاره به کیفیت مطلوب آثار تولیدی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: چنانچه حمایت‌های لازم از آنان انجام شود می‌توانند افتخارها و موفقیت‌های ارزنده‌تری در عرصه‌های استانی و ملی کسب کنند.

وی ابراز داشت: هنر جایگاه ویژه ای بین قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از جمله نوجوانان و جوانان دارد و به همین دلیل نیز باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین