Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی به دنبال بدعت‌گذاری در خط انقلاب هستند، گفت: متاسفانه عده‌ای به دنبال آنند که محاکمه‌گران منافقان را قاتل و عاملان شهادت و ترور ۱۷ هزار نفر را مظلوم نشان بدهند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت شهدای موتلفه اسلامی که عصر امروز (یکشنبه) در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد، طی سخنانی  اظهار داشت: هیات‌های موتلفه اسلامی که در سال 41 حول محور امام شکل گرفت، حواریونی بودند که دعوت امام را اجابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی حالات نفسانی اعضای تیم ترور حسنعلی منصور که توسط رژیم تیربار و به شهادت رسیدند و دیگر شهدای موتلفه اسلامی مشاهده می‌شود که آنان روح بلند و والایی داشتند که در لحظات پیش از اعدام بهجت و سرور داشتند. بنده یک بار همراه با پدرم به دیدار آنان در زندان رفتم و حالات نفسانی آنان را دیدم که در آنان سستی نبود.

صفارهرندی بیان داشت: اخیرا یکی از اصلاح‌طلبان گفته است که نسخه متکامل جریان انقلاب در سه عنصر خط امام، جریان اصلاح طلبی و جنبش سبز نهفته است که مصداق آن و نسخه تکامل یافته آن، فتنه‌گر بزرگ است. این خیلی وقیحانه است. اینان خضوع و خشوع در برابر شیطان بزرگ را تئوریزه می‌کنند.

وی اضافه کرد: نسخه تکامل یافته از نظر اینان اصلا شباهتی با نسخه اولیه انقلاب که خط امام است، ندارد. 

صفارهرندی گفت: آن‌هایی که تا دیروز دعوت به چپ‌گرایی می کردند، امروز دعوت به منحط ترین جریان غرب‌گرایی می‌کنند. اینان هر روز دنبال شیطانکی هستند و برای اینکه همچنان از کلمه انقلاب و قیام بزرگ مردم ارتزاق کنند، خود را منتسب می‌کنند که البته تحریف می‌کنند. اینان منظورشان از خط امام، طایفه است. خط امام یعنی صحیفه امام. خط امام، خط سازش ناپذیری همیشگی در برابر استکبار و آمریکاست. 

صفارهرندی: روح بیانیه گام دوم دفاع از حقانیت انقلاب اسلامی است؛ مردم پای کار انقلاب هستند

 

وی بیان داشت: اسم امام را یدک می کشند، اما بویی از خطا امام نمی برند. جفا هم این است که گاهی این موضوع در اقربای امام دیده می شود. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه  جنبش سبز جز دریوزگی به آستان خبیث‌ترین جنایتکار عالم یعنی آمریکا خدمتی نداشته است، گفت: امام توصیه کردند که زیربار شیطان بزرگ نباید رفت. در جلسه‌ای که سال‌ها قبل اعضای مجمع و در زمان حیات هاشمی خدمت رهبری رسیدند، حضرت آقا با فردی که علم عادی سازی ارتباط با آمریکا را داشت، احتجاجی کردند. آن فرد گفت که بنده در زمان امام نامه‌ای خدمت امام نوشتم که امام با جزئیات آن موافقت کردند که رهبری فرمودند امام در همان نامه با این مورد مخالفت کردند. سپس آن فرد سکوت کرد.

وی در پایان گفت: برخی به دنبال بدعت گذاری در خط انقلاب هستند.یکی از آن بدعت‌ها، تطهیر منافقین بود. عده‌ای به دنبال این بودند که محاکمه‌گران منافقان را قاتل و عاملان شهادت و ترور 17 هزار نفر را مظلوم نشان بدهند.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

این دیدار که پیش از اذان مغرب آغاز شد، ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.

در ادامه این دیدار، که در حال برگزاری است، شعرای جوان و پیشکسوت در وصف امام حسن مجتبی علیه‌السلام و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 6062393 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!
  • دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب برگزار شد
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است + عکس و فیلم
  • دیدار شاعران و اهالی فرهنگ با رهبر انقلاب
  • دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است