Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوران برنامه «عصر جدید» با حضور در بیمارستان کودکان مفید، ضمن دیدار با کودکان بیمار و والدین آن‌ها، با تقدیم هدایایی برای آن‌ها آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، در این دیدار سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رؤیا نونهالی، داوران برنامه تلویزیونی «عصر جدید» حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید ایمان زاده رئیس بیمارستان مفید در جریان دیدار داوران این مسابقه استعدادیابی از این بیمارستان بیان کرد: قطعاً حضور شما در روحیه و بهبود بیماری کودکان تأثیر مثبت خواهد داشت. امیدواریم دیگر هنرمندان نیز ضمن دیدار با بیماران روحیه آنان را در مبارزه با بیماری قوت بخشند.

امین حیایی هم گفت: از بانیان این دیدار ممنونم که در این امر ما را سهیم کردند و امیدواریم حضور ما بتواند کمکی در بهبود این کودکان معصوم داشته باشد. بنده در ابتدا احساس می‌کنم با دیدن این کودکان حال خودم بهتر شده است و این دیدار بیشتر مایه افتخار برای بنده بود.

سید بشیر حسینی نیز اظهار کرد: قطعاً این حضور و همدلی‌ها در بهبود بیماری این کودکان تأثیر مثبت خواهد داشت. امیدواریم بتوانیم سرسوزنی از فشار بیماری که بر کودکان و خانواده آنان بخصوص مادران هست، کم کنیم.

آریا عظیمی‌نژاد از دیگر داوران عصر جدید هم گفت: بسیار خوشحالم که توانسته‌ام هرچند اندک دل این فرزندان معصوم را شاد کنم، برای من دیدن کودکان روی تخت بیمارستان بسیار دلخراش و ناراحت‌کننده است و امیدوارم حضور ما عاملی در تسریع روند بهبودی این کودکان شود. امیدواریم بتوانیم نسبت به حل مشکلات و موانع درمان این کودکان قدمی برداریم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آریا عظیمی نژاد امین حیایی برنامه عصر جدید داوران برنامه عصر جدید رویا نونهالی سید بشیر حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد