Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنده و آقای زنگنه همیشه در استیضاح ها اسممان مطرح بوده است ولی امیدوارم در دوران باقی مانده دولت هم ایشان نقش مهم خودش را ایفا کند

قدس آنلاین: سخنگوی دولت در پاسخ به برخی اخبار در خصوص رفتن زنگنه از وزرات نفت و ناراحتی روحانی از وی گفت: بیژن زنگنه در دولت می ماند و فعلاً تغییری در دست اقدام نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس گفت: آقای زنگنه علاوه بر نقششان در تولید و فروش نفت که در شرایط فعلی از موضوعات جدی و اساسی ماست، در سایر موضوعات دولت هم همیشه جدی و فعالانه حرف زدن و نظر داشته اند. 

وی زنگنه را از جمله وزرای کلیدی دولت دانست و گفت: البته بنده و آقای زنگنه همیشه در استیضاح ها اسممان مطرح بوده است ولی امیدوارم در دوران باقی مانده دولت هم ایشان نقش مهم خودش را ایفا کند چرا که در شرایط کنونی و فشارهای آمریکا نقش وی خیلی مهم است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استیضاح برکناری زنگنه عزل و برکناری علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات