Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتوکدکار مسلط به اتوکد دوبعدی و سه بعدی مهندس عمران(عمران) مسلط به سپ متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل فرم استخدام به سایت زیر مراجعه نمایند.

وب سایت: www.viterco.com

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ برابری بازنگری طرح‌های هادی روستایی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در خصوص بازنگری طرح‌های هادی روستایی گفت: از مجموع ۲ هزار و ۱۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان، تمامی روستا‌ها دارای طرح هادی مصوب هستند و بر اساس افق ۱۰ ساله، طرح‌های هادی روستایی نیاز به بازنگری و مطالعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و عمرانی بر اساس نیازمندی و رشد شاخص جمعیت روستا را دارند.   مهندس محبی افزود: در سال ۱۴۰۲ در راستای اجرای جزء ۵ بند الف ماده ۲۶ قانون برنامه ششم توسعه کشور، با تشکیل ۴۷ جلسه کارشناسی و ۶۱ جلسه تصویب طرح هادی ۲۵۵ روستا بازنگری گردید.   معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اظهارکرد: در دو سال اخیر، شاهد رشد ۶ برابری بازنگری در طرح‌های هادی روستایی بودیم و در مجموع ۴۷۲ روستا در دو سال اخیر کار بازنگری طرح هادی آنها اجرا شده است.   مهندس محبی تاکید کرد: در راستای رسیدگی به درخواست‌های تغییر کاربری و الحاق به محدوده اراضی روستایی نیز طی ۲۰ جلسه کارشناسی و ۱۹ جلسه تصویب، به تغییرات طرح‌های هادی در ۲۸۱ روستا رسیدگی شده است.

دیگر خبرها

  • خودمان ۵۰۰ هزار مهندس عمران داریم اما نیرو از چین می‌آوریم | تهاتر برای تسویه پول نفت به نفع کیست؟
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • مورد عجیب ساخت مسکن توسط چینی‌ها با وجود ۵۰۰ هزار مهندس عمران ایرانی
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • ۵۰۰ هزار مهندس عمران در کشور داریم ، اما قرار است از چین برای ساخت مسکن، نیروی کار بیاوریم؟ چرا پکن در بخش انرژی ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند؟
  • ۵۰۰هزار مهندس عمران در کشور داریم ، اما قرار است از چین برای ساخت مسکن،نیروی کار بیاوریم/ چرا پکن در بخش انرژی ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند؟
  • رشد ۶ برابری بازنگری طرح‌های هادی روستایی در آذربایجان غربی
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • دستگاه های دولتی بوشهر به تعهد خود برای استخدام معلولان عمل کنند