Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنگنده‌های سعودی کتاف در استان صعده را ۹ بار بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مواضع نظامیان سعودی در نجران را هدف قرار دادند. توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع سعودی‌ها را هدف قرار داد.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: ابتدا توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع سعودی را زیر آتش گرفت و سپس نیروهای یمنی به مواضع سعودی‌ها حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع نظامی، شماری از نظامیان سعودی در جریان این عملیات کشته و زخمی شدند.

در جیزان نیز در کمینی موفق، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شماری از نظامیان سعودی را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

کد خبر 4642512

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن جیزان عربستان نجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: یمنی‌ها ایلات را کاملا تعطیل و متروکه کردند

ایناف کرنر خبرنگار ترابری و گردشگری رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی نوشت حوثی‌ها بندر ایلات را به طور کامل تعطیل کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: گدعون گالبر مدیر عامل بندر ایلات در گفتگو با رادیو ارتش گفت: من از 35 سال پیش در این بندر مشغول به کار هستم، و از 20 سال پیش هم به عنوان مدیر عامل آن فعالیت می‌کنم، برای من بسیار دردناک است که می‌بینم حوثی‌ها می‌توانند از چهار ماه پیش تا به امروز این بندر را به طور کامل تعطیل کرده و آن را به منطقه‌ای متروکه تبدیل کنند، تاکنون چنین شرایطی را به عمرم ندیده بودم.

 

.

نگرانی صهیونیست‌ها بعد از تهدیدات سید حسن نصرالله/ معادله «از کریات شمونه تا ایلات» چگونه اشغالگران را آشفته کرده است؟ارتش یمن: بندر ایلات را با موشک بالستیک هدف قرار دادیمهدف قرار گرفتن بندر اشغالی«ایلات» در اولین دقایق اول ژانویه 2024تهدید یمن بندر ایلات را به بندر اشباح تبدیل کرد + فیلم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش مقام یمنی به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره اسراییل
  • تداوم حملات هوایی آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • عملیات تازه‌ ارتش اسرائیل در بیمارستان شفاء | واکنش تند گروه‌های فلسطینی به روایات جعلی این رژیم
  • رسانه عبری: یمنی‌ها ایلات را کاملا تعطیل و متروکه کردند
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • عملیات نیروهای فلسطینی علیه عناصر صهیونیست در کرانه باختری