Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس منابع انسانی ترجیحا 2 سال سابقه کار مرتبط آشنایی با امور جذب و استخدام، آموزش و محاسبه کارکرد آشنایی با قانون کار و امور اداری آشنا به Excel و Word امکان انجام ماموریت روزانه درون شهری و بین شهری تحصیلات:حداقل کارشناسی شایستگی ها: تعهد و مسئولیت پذیری پیگیری و سخت کوشی انعطاف پذیری کار تیمی اصفهان فارس یزد از متقاضاین خواهشمندیم از طریق لینک زیر فرم ثبت نام را تکمیل فرمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و یا رزومه خود را در فرمت Word یا Pdf، با ذکر عنوان شغلی و نام استان در subject (نمونه: کارشناس منابع انسانی-استان) به آدرس زیر ارسال نمایند به رزومه های ارسالی فاقد عنوان شغلی و نام استان، ترتیب اثر داده نمی شود. آدرس ایمیل: Okcs.hrd@gmail.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خلجی گفت: سهم واریزی امور مالیاتی استان از مبلغ فوق، ۹ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال و پرداختی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز ۹۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و امداد و نجات به شهرداری‌های استان زنجان واگذار شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری زنجان گفت: از این تعداد ۳۶ دستگاه مینی بوس، ۲۶ دستگاه خودروی ون، ۱۸ دستگاه اتوبوس، ۹ دستگاه کمپرسی نیمه سنگین، هشت دستگاه ست امداد و نجات و سه دستگاه نیز کمپرسی سنگین است.

خلجی به وضعیت ساماندهی نیروی انسانی شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده توسط استاندار زنجان آزمون جذب ۹۱ نفر نیرو در شهرداری‌های استان به صورت قرارداد کار معین که در گذشته ثبت نام کرده اند، ۱۰ خرداد سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: داوطلبان آزمون جذب شهرداری‌ها به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش محل رشته خود اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری زنجان گفت: این آزمون همزمان در ۱۷ استان کشور در تاریخ بیان شده برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های زنجان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ اسفند
  • شهرداری دهبکریِ بم افتتاح شد
  • صرفه‌جویی در منابع آب زیرزمینی فارس با وجود سد درودزن
  • رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول شهروندان در سال آینده
  • ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی اختصاص یافت
  • ثبت ۱۷ وقف جدید در استان فارس
  • اختصاص ۱۶ دستگاه تنفسی آتش‌نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • کاشت ۲۰ هزار اصله نهال در مسیر جاده بین‌المللی سرخس-مشهد
  • اختصاص ۱۶۰ ایستگاه خدمات رسان به میهمانان نوروزی در فارس