Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@19:36:58 GMT

تمدید قرارداد باشگاه فولاد با میلاد بدرقه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۹۹۷

تمدید قرارداد باشگاه فولاد با میلاد بدرقه

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در ادامه فصل نقل و انتقالات نوزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر، عصر امروز (یکشنبه)‌ قرارداد میلاد بدرقه توسط حبیب الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به مدت 3 فصل دیگر تمدید شد تا این بازیکن آینده‌دار همچنان با پیراهن تیم فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، میلاد بدرقه، مدافع 22 ساله و بلندبالای خوزستانی که در فصل گذشته پیراهن شماره 70 بر تن داشت مجموعا 118ً  دقیقه برای فولاد به میدان رفت و یک گل زده در کارنامه‌اش ثبت شد تا جمع گل‌های او در لیگ برتر به عدد 3 برسد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!